Stangen

Alla inlägg den 8 januari 2017

Av Emma - 8 januari 2017 16:41

Sista lovdagen för många antar jag? Vi har faktiskt lyxen att ha studiedag i morgon så får en dag extra vilket är guld värt. ♥ I morse red jag och Amanda ut på Kiwi och Zorro. Vi galopperade ganska mycket för att Amanda ska vänja in sig vid Zorros galopp som är bra mycket större än Emilio. Det gick jättebra och de var duktiga båda två. Kiwan var också duktig och väldigt pigg, hehe.

Nu är dessutom allt julpynt nedtaget vilket är lite sorgligt men samtidigt skönt. Är jättetaggad inför alla träningar och tävlingar som året kommer bjuda på. Mindre taggad på skolstarten dock, haha.


Amanda är också ledig i morgon så då ska vi hitta på nåt kul ihop som vanligt. Ev. ska vi tolka med Emilio och Diara ska i vilket fall som helst ridas lite på fältet för första gången  - kan bli väldigt spännande.


Kiwan innan ridturen. Hon vägrade ta fram öronen...

     

Av Emma - 8 januari 2017 10:00

                   

Presentation


Här kan ni följa mig och mina hästar Emilio och Diara på vår resa mot toppen!

En längre presentation om oss hittar du om du klickar på "Visa Presentation" här nedan.

Kontakt: emmaochemilio@gmail.com

Fråga mig

20 besvarade frågor

ZorroJumps

ZorroJumps är hinderföretaget som vår familj ligger bakom. Vår företagsidé är att hinder inte ska behöva vara så dyra och därför består vårt sortiment av kvalitetshinder i metall till ett lågt pris.

Se alla våra produkter på vår hemsida: www.zorrojumps.n.nu

 

Omröstning

Vem av mina hästar gillar ni bäst?
 Emilio
 Kiwi
 Zorro
 Diara

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11
12
13 14 15
16
17 18 19 20 21 22
23
24
25
26 27 28 29
30
31
<<< Januari 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards