Stangen

Alla inlägg den 13 januari 2017

Av Emma - 13 januari 2017 18:04

Hej igen! Det blev så att jag åkte hem tidigare i dag och det var så skönt!  Jag har ägnat eftermiddagen åt att börja bearbeta pluggberget inför nästa vecka, det gäller att ligga i. Planeringen inför i morgon är att ev rida Diara dressyr på fältet om jag känner mig bättre, får hoppas på det. Annars så ska även Emilio ridas och det blir nog i skogen.

I morgon kommer även svaren från frågestunden (indelat i fyra inlägg) ut precis som utlovat. Jag fick in ca 50 frågor via både mejl och kommentarer - helt otroligt! Det trodde jag aldrig, tack så jättemycket. ♥

Ha en skön fredagskväll!

Av Emma - 13 januari 2017 10:48

Hej! Jag får ursäkta för utebliven uppdatering i går men det berodde på att jag under skoldagen fick feber och blev riktigt hängig. Envis som jag är gick jag såklart inte hem utan kämpade mig igenom de timmar vi hade kvar (lååånga timmar) och när jag väl kom hem (det har aldrig tagit så lång tid) så stupade jag i sängen. Jag sov nästan konstant från klockan halv fem i går kväll till sju i morse, dvs. 14,5 h. Allt för att kunna gå till skolan i dag igen, då är man nog lite hjärnskadad, haha. Så i morse mådde jag lite bättre, var ute i stallet släppte ut hästarna ihop med mamma. Passade på att borsta Emilio och Diara medan mamma mockade och fixade höet. Saknade dem när jag inte kunde träffa dem i går. <3

Jag kände mig helt okej efter stallet så duschade och lyckades övertala mamma att jag var frisk nog för att gå till skolan, hehe. Ville inte missa fysiken och kemin för på bara en lektion så missar man jättemycket. Som tur var hade vi sovmorgon till 9.50, det är därför jag hann göra så mycket innan om ni undrar. ;) Efter kemin har vi håltimme till svenskan som slutar halv fem och beroende på hur jag mår kanske jag hoppar den lektionen, där missar man inte lika mycket.

Så segt att bli sjuk nu igen, jag tyckte att det räckte med jullovet. Hoppas ni får en bra fredag! :)

 

Presentation


Här kan ni följa mig och mina hästar Emilio och Diara på vår resa mot toppen!

En längre presentation om oss hittar du om du klickar på "Visa Presentation" här nedan.

Kontakt: emmaochemilio@gmail.com

Fråga mig

20 besvarade frågor

ZorroJumps

ZorroJumps är hinderföretaget som vår familj ligger bakom. Vår företagsidé är att hinder inte ska behöva vara så dyra och därför består vårt sortiment av kvalitetshinder i metall till ett lågt pris.

Se alla våra produkter på vår hemsida: www.zorrojumps.n.nu

 

Omröstning

Vem av mina hästar gillar ni bäst?
 Emilio
 Kiwi
 Zorro
 Diara

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11
12
13 14 15
16
17 18 19 20 21 22
23
24
25
26 27 28 29
30
31
<<< Januari 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards