Stangen

Alla inlägg den 19 januari 2017

Av Emma - 19 januari 2017 17:01

Äntligen ger snön med sig! Vi har haft två dagar med plusgrader nu vilket märks ute. Nu är det väldigt lite snö kvar och byvägen, som var en isgata i går när det började smälta, är nu så gott som helt bar. Och som det ser ut på väderprognoserna så ska detta milda väder hålla i sig och det ska endast vara minus under vissa nätter men så länge det inte kommer snö så är jag glad, haha. Hoppas att detta betyder att vi kommer iväg till ridhuset i helgen - det vore såå kul!

Jag mår förresten mycket bättre i dag också och har nu bevisat att man kan tillfriskna även om man inte stannar hemma från skolan. Tror dock onekligen att det hade gått fortare om jag stannat hemma, hehe. Det har varit ett par fruktansvärda dagar och jag hoppas att det inte kommer tillbaka nu.


Jag var hemma vid fyra tiden i dag så hann ju såklart inte rida. Samma sak blir det i morgon då vi inte slutar förrän halv fem. Ja, vid det här laget så vet nu ju hur mina fredagar ser ut. Denna kvällen ska ägnas åt plugg samt Sveriges Mästerkock.


 

Presentation


Här kan ni följa mig och mina hästar Emilio och Diara på vår resa mot toppen!

En längre presentation om oss hittar du om du klickar på "Visa Presentation" här nedan.

Kontakt: emmaochemilio@gmail.com

Fråga mig

20 besvarade frågor

ZorroJumps

ZorroJumps är hinderföretaget som vår familj ligger bakom. Vår företagsidé är att hinder inte ska behöva vara så dyra och därför består vårt sortiment av kvalitetshinder i metall till ett lågt pris.

Se alla våra produkter på vår hemsida: www.zorrojumps.n.nu

 

Omröstning

Vem av mina hästar gillar ni bäst?
 Emilio
 Kiwi
 Zorro
 Diara

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11
12
13 14 15
16
17 18 19 20 21 22
23
24
25
26 27 28 29
30
31
<<< Januari 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar


Skapa flashcards