Stangen

Alla inlägg den 23 januari 2017

Av Emma - 23 januari 2017 20:36

Hej igen! Det har varit riktigt ruggigt väder i dag. Enligt termometern är det plus grader fast eftersom det knappt är en hel ens så är det fortfarande jättekallt och stenhårt ute. Så det är precis som om det vore minus, suck... Därför blev det en väääldigt lugn tur för mig och Diara i dag med bara skritt och nån trav där det var lite mjukare. För övrigt var det rena isgatan på skogsvägarna. Men hon skulle ju ändå ta det lugnt i dag så det gjorde inte så mycket. Hoppas nu bara att det inte förblir såhär hela veckan.

I morgon slutar vi sent så blir ingen ridning men därimot plugg som vanligt.

En öronbild från i dag:

 

Av Emma - 23 januari 2017 08:38

Godmorgon! Ny vecka och återigen måndag. Som tur är har vi rätt sköna måndagar, börjar vid halv tio och slutar vid två. Därför sitter jag just nu på pappas jobb och ska ta bussen till skolan vid 9. Livet när man bor på landet och måste gå upp tidigt även om man har sovmorgon, haha. Efter skolan i dag ska jag rida Diara en lugn sväng i skogen så att hon får röra på sig efter i går. Sen blir det lite plugg också i vanlig ordning.

Ha en bra måndag!

Presentation


Här kan ni följa mig och mina hästar Emilio och Diara på vår resa mot toppen!

En längre presentation om oss hittar du om du klickar på "Visa Presentation" här nedan.

Kontakt: emmaochemilio@gmail.com

Fråga mig

20 besvarade frågor

ZorroJumps

ZorroJumps är hinderföretaget som vår familj ligger bakom. Vår företagsidé är att hinder inte ska behöva vara så dyra och därför består vårt sortiment av kvalitetshinder i metall till ett lågt pris.

Se alla våra produkter på vår hemsida: www.zorrojumps.n.nu

 

Omröstning

Vem av mina hästar gillar ni bäst?
 Emilio
 Kiwi
 Zorro
 Diara

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11
12
13 14 15
16
17 18 19 20 21 22
23
24
25
26 27 28 29
30
31
<<< Januari 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards