Stangen

Alla inlägg den 1 februari 2017

Av Emma - 1 februari 2017 20:48

Nu är jag sjuk igen, fjärde gången på raken... Så surt. Men det är bara att kämpa på ändå, jag börjar bli riktigt van vid detta nu, haha.

Red Diara när jag kom hem från skolan och hon var extremt pigg. Så fort jag tog tyglarna flög hon i luften och vid varje förhållning studsade hon på stället. Så söt verkligen. Det märks att hästarna har mycket överskottenergi nu när de inte får galoppera av sig på ridturerna eller kan galoppera i hagen då det är så hårt. Plusgrader nu tack, hehe.


Inte bild från i dag.

 

Av Emma - 1 februari 2017 09:00

Svenska New Forestföreningen fyller 50 år i år och det firar de med att ha en jubileumskalender. Förra året kunde man skicka in bilder på sina new forestar till dem och vi skickade in några bilder på både Kiwi och Diara – och tror ni inte att BÅDA kom med! Så kul verkligen! Så nu i februari kommer alla som köpt kalendern se mig och Diara hela månaden och Kiwi får dem njuta av i oktober där hon delar plats med två andra ponnyer, dock med den största bilden. Om ni vill köpa kalendern så går det fortfarande, mer info HÄR. Vi har två exemplar och nu är det äntligen dags för Diaras månad!

Bild på kalendern och på Diara och Kiwis sidor:

     

Presentation


Här kan ni följa mig och mina hästar Emilio och Diara på vår resa mot toppen!

En längre presentation om oss hittar du om du klickar på "Visa Presentation" här nedan.

Kontakt: emmaochemilio@gmail.com

Fråga mig

20 besvarade frågor

ZorroJumps

ZorroJumps är hinderföretaget som vår familj ligger bakom. Vår företagsidé är att hinder inte ska behöva vara så dyra och därför består vårt sortiment av kvalitetshinder i metall till ett lågt pris.

Se alla våra produkter på vår hemsida: www.zorrojumps.n.nu

 

Omröstning

Vem av mina hästar gillar ni bäst?
 Emilio
 Kiwi
 Zorro
 Diara

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7
8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20
21 22
23
24
25
26
27 28
<<< Februari 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards