Stangen

Alla inlägg den 18 februari 2017

Av Emma - 18 februari 2017 10:00

Eller inte... Har ridit Zorro en lugn tur barbacka i skogen nu på morgonen, ihop med mamma & Kiwi. Det var lite mjukare i dag och den mesta isen var borta så vi kunde trava litegrann. Zorro kändes fin och jobbade på bra i formen under de korta travsträckorna.

Nu därimot startar pluggracet - non stop (bortsett från mat och toa såklart) enda tills läggdags i kväll. Sååå taggad som ni förstår ;)

Ha en bra lördag - förhoppningsvis roligare än min! ♥


Jag & Z i december förra året:

 

Presentation


Här kan ni följa mig och mina hästar Emilio och Diara på vår resa mot toppen!

En längre presentation om oss hittar du om du klickar på "Visa Presentation" här nedan.

Kontakt: emmaochemilio@gmail.com

Fråga mig

20 besvarade frågor

ZorroJumps

ZorroJumps är hinderföretaget som vår familj ligger bakom. Vår företagsidé är att hinder inte ska behöva vara så dyra och därför består vårt sortiment av kvalitetshinder i metall till ett lågt pris.

Se alla våra produkter på vår hemsida: www.zorrojumps.n.nu

 

Omröstning

Vem av mina hästar gillar ni bäst?
 Emilio
 Kiwi
 Zorro
 Diara

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7
8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20
21 22
23
24
25
26
27 28
<<< Februari 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar


Skapa flashcards