Stangen

Alla inlägg den 21 mars 2017

Av Emma - 21 mars 2017 08:01

I går red jag ut en lite längre runda på Diara ihop med Victoria. Vi hade jättekul som vanligt och Diara var dessutom superfin i allt! Hon var helt stabil i formen i traven, gjorde alla övergångar i balans och stod still och kvar i formen i alla halter. T.o.m galoppen var fin (med undantag för några få tillfällen då hon tänkte sticka iväg och jag fick göra halt) och hon kämpade på med att bära sig själv. Hon sökte sig nedåt men orkade inte få med bakbenen hela tiden men när hon gjorde det fick hon sån power. Började undra om det var någon speciell anledning till att hon var så duktig och fjäskade sig in för mig, haha. Såna är pass är största inspirationsboosten! Så taggad på att träna vidare nu!

Bästa Diara fick såklart en (från hennes sida ofrivillig) puss efteråt!

Presentation


Här kan ni följa mig och mina hästar Emilio och Diara på vår resa mot toppen!

En längre presentation om oss hittar du om du klickar på "Visa Presentation" här nedan.

Kontakt: emmaochemilio@gmail.com

Fråga mig

20 besvarade frågor

ZorroJumps

ZorroJumps är hinderföretaget som vår familj ligger bakom. Vår företagsidé är att hinder inte ska behöva vara så dyra och därför består vårt sortiment av kvalitetshinder i metall till ett lågt pris.

Se alla våra produkter på vår hemsida: www.zorrojumps.n.nu

 

Omröstning

Vem av mina hästar gillar ni bäst?
 Emilio
 Kiwi
 Zorro
 Diara

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10
11
12
13 14 15 16 17 18 19
20
21 22 23 24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards