Stangen

Alla inlägg den 7 april 2017

Av Emma - 7 april 2017 21:01

Har kommit över gårdagens skitpass och allt tävlingsförberedande (som nästan är det bästa av allt) har gjort mig taggad igen. I mon ska vi verkligen göra vårt bästa och förhoppningsvis hittar vi tillbaka till den vanliga känslan igen. Såg att vi står medräknade i det preliminära laget och jag hoppas vi kan behålla den platsen. Men samtidigt är vi 10 st som rider om 4 platser så är ju långt ifrån säkert. Kul iaf att vi räknas bland de fyra som har störst chans.

Så min kväll har bestått av tävlingsfix. Provknoppningen gick bra förutom att Diara var väldigt otålig. Hon är nog lugnare i morgon efter frukosten. Amanda ska med som hästskötare och halv 9 är planen att rulla hemifrån så blir ingen överdrivet tidig morgon vilket är skönt.

Vi hörs i mon, antagligen efter tävlingen. Så länge får ni några bilder på morgondagens outfit, bling deluxe:

       

Ps. Filmen från racet med Stangen ligger nu uppe i det inlägget. Bläddra ner lite så hittar ni det!


Presentation


Här kan ni följa mig och mina hästar Emilio och Diara på vår resa mot toppen!

En längre presentation om oss hittar du om du klickar på "Visa Presentation" här nedan.

Kontakt: emmaochemilio@gmail.com

Fråga mig

20 besvarade frågor

ZorroJumps

ZorroJumps är hinderföretaget som vår familj ligger bakom. Vår företagsidé är att hinder inte ska behöva vara så dyra och därför består vårt sortiment av kvalitetshinder i metall till ett lågt pris.

Se alla våra produkter på vår hemsida: www.zorrojumps.n.nu

 

Omröstning

Vem av mina hästar gillar ni bäst?
 Emilio
 Kiwi
 Zorro
 Diara

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15 16
17
18
19
20 21 22 23
24
25
26 27 28 29 30
<<< April 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar


Skapa flashcards