Stangen

Alla inlägg den 15 april 2017

Av Emma - 15 april 2017 21:51

Hoppas ni har haft en underbar påskafton! Jag började självklart min i stallet där jag och Amanda red ut på Zorro och Emilio. Som jag har sagt flera ggr nu så är Z otroligt fin och hänger inte det minsta i tyglarna. Stabil i formen och bra tempo. Så duktig!
Förutom det har vi varit hos mormor och morfar som alltid på påskafton, det är tradition. Jag har dessutom pluggat så gott som hela dagen. Bara två dagar kvar till skolstart nu, blää. Börjar dessutom med en tisdag - veckans värsta dag. Tur att det är tävling i helgen sen så att man har något att se fram emot, hehe.

I mon ska jag och mamma rida ut på Zorro och Kiwi och så ska jag hoppa Diara lite på banan - dagens höjdpunkt. Sen ska jag jogga och plugga - mindre kul. Vad ska ni göra i mon?

Ha en fortsatt bra kväll!

Wilma i dag. Följ henne gärna på insta @bidudin och fb Bidudin. ;)

Presentation


Här kan ni följa mig och mina hästar Emilio och Diara på vår resa mot toppen!

En längre presentation om oss hittar du om du klickar på "Visa Presentation" här nedan.

Kontakt: emmaochemilio@gmail.com

Fråga mig

20 besvarade frågor

ZorroJumps

ZorroJumps är hinderföretaget som vår familj ligger bakom. Vår företagsidé är att hinder inte ska behöva vara så dyra och därför består vårt sortiment av kvalitetshinder i metall till ett lågt pris.

Se alla våra produkter på vår hemsida: www.zorrojumps.n.nu

 

Omröstning

Vem av mina hästar gillar ni bäst?
 Emilio
 Kiwi
 Zorro
 Diara

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15 16
17
18
19
20 21 22 23
24
25
26 27 28 29 30
<<< April 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards