Stangen

Alla inlägg den 17 april 2017

Av Emma - 17 april 2017 13:20

Känns lite skumt att det är måndag och ändå ingen skola men inte mig emot. Värre blir det i mon, haha. Det frös som tur var int i natt så jag kunde börja dagen i stallet. Först hade jag lektion för Amanda och Emilio. Jag lonerade henne utan tyglar så att hon var tvungen att hitta sin rätta balanspunkt och inte ta stödet i handen. Jättenyttigt och Stangen verkade också tycka att det var ganska så kul. I slutet fick de även hoppa ett litet skutt. ☺

Sedan red jag ut på Diara ihop med Victoria. Diara var sjukt övertaggad i dag och lättade lite fram när jag tog i henne och hon inte fick springa. Men lyckades hålla ihop henne så att hon arbetade rätt och till och med galoppen var ganska så fin.


Nu har jag lagt in film + bilder i gårdagens inlägg som ni hittar här under och ska fortsätta plugget. Ha en fortsatt bra måndag!

 

Presentation


Här kan ni följa mig och mina hästar Emilio och Diara på vår resa mot toppen!

En längre presentation om oss hittar du om du klickar på "Visa Presentation" här nedan.

Kontakt: emmaochemilio@gmail.com

Fråga mig

20 besvarade frågor

ZorroJumps

ZorroJumps är hinderföretaget som vår familj ligger bakom. Vår företagsidé är att hinder inte ska behöva vara så dyra och därför består vårt sortiment av kvalitetshinder i metall till ett lågt pris.

Se alla våra produkter på vår hemsida: www.zorrojumps.n.nu

 

Omröstning

Vem av mina hästar gillar ni bäst?
 Emilio
 Kiwi
 Zorro
 Diara

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15 16
17
18
19
20 21 22 23
24
25
26 27 28 29 30
<<< April 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards