Stangen

Alla inlägg den 23 april 2017

Av Emma - 23 april 2017 14:33

Startade dagen med tre uteritter - samma runda men helt olika hästar. När man rider dem så tätt efter varandra, samma typ av ridpass så märker man verkligen hur otroligt olika de är. Det är liksom inget man direkt tänker på i vanliga fall. Först ut var Zorro som jag red ihop med mamma och Kiwi. Han var lugn som vanligt men gick i bra stabil form och ganska bra tempo. Sedan var det dags för Diara aka fröken Hetsfia. Hon kände väldigt liten och nätt när man kom från Zorro, haha. Red henne ihop med Victoria och hon var sjukt laddad. Hon blir så svår när hon är sån. Kan inte jobba henne i form i ett lugnt tempo för hon ska bara galoppera hela tiden. Men man får se glädjen och framåtdrivningen som något positivt. Efter Diara så bar det av nedåt (haha) från 143 cm till 111 cm. Stangesetime! Han var lika grymt pigg som i går och vi racade på för fullt, typ så snabbt som Diara önskar att vi skulle göra. Det var nästan så att vi hängde av Victoria trots att hon har stor häst, haha.

Efter ridningen så joggade jag och nu gör jag lite läxor. Bjuder på tre fula bilder på Diara innan vi red iväg. Hon ville absolut inte stå still...

     

Presentation


Här kan ni följa mig och mina hästar Emilio och Diara på vår resa mot toppen!

En längre presentation om oss hittar du om du klickar på "Visa Presentation" här nedan.

Kontakt: emmaochemilio@gmail.com

Fråga mig

20 besvarade frågor

ZorroJumps

ZorroJumps är hinderföretaget som vår familj ligger bakom. Vår företagsidé är att hinder inte ska behöva vara så dyra och därför består vårt sortiment av kvalitetshinder i metall till ett lågt pris.

Se alla våra produkter på vår hemsida: www.zorrojumps.n.nu

 

Omröstning

Vem av mina hästar gillar ni bäst?
 Emilio
 Kiwi
 Zorro
 Diara

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15 16
17
18
19
20 21 22 23
24
25
26 27 28 29 30
<<< April 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards