Stangen

Alla inlägg den 3 juni 2017

Av Emma - 3 juni 2017 22:21

Hej! Jag började dagen med att rida som vanligt. Amanda är här i helgen så får lite ridhjälp med E. Vi red först ut på Emilio och Zorro. Zorro var mycket finare i dag och hängde inte alls. Sen red jag en sväng själv på Diara. Hon var jättepigg men lyssnade ändå okej så är nöjd med henne. Efter ridningen joggade jag dessutom. Det regnade hela fm så allt var blött. In med sadlar, träns och schabrak på tork. Så mycket extra arbete...
Var färdig med allt vid ca 12 och sen dess har jag pluggat hela em och nu äntligen är det läggdags! I morgon vilar alla hästar men jag och Amanda ska gå en sväng ihop och sen blir det plugg för hela slanten. Vi har nämligen matteprovet på onsdag, dvs dagen efter tävlingen. Inte optimalt och därför blir det dubbel intensitet på plugget nu innan.

Iaf, hoppas ni får en fin dag i mon! God natt! <3

Sötaste Diara i Emilios box för några dagar sen. Hon blev såå stor där inne, haha.

Presentation


Här kan ni följa mig och mina hästar Emilio och Diara på vår resa mot toppen!

En längre presentation om oss hittar du om du klickar på "Visa Presentation" här nedan.

Kontakt: emmaochemilio@gmail.com

Fråga mig

20 besvarade frågor

ZorroJumps

ZorroJumps är hinderföretaget som vår familj ligger bakom. Vår företagsidé är att hinder inte ska behöva vara så dyra och därför består vårt sortiment av kvalitetshinder i metall till ett lågt pris.

Se alla våra produkter på vår hemsida: www.zorrojumps.n.nu

 

Omröstning

Vem av mina hästar gillar ni bäst?
 Emilio
 Kiwi
 Zorro
 Diara

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3
4
5 6 7 8
9
10
11
12
13 14 15 16 17 18
19
20
21 22 23 24
25
26 27 28
29
30
<<< Juni 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards