Stangen

Alla inlägg den 24 juni 2017

Av Emma - 24 juni 2017 14:53

Hej! I morse red jag och mamma ut på Zorro och Kiwi. Zorro var som vanligt, ganska så fin. Vid 10 var jag hos Camilla och hjälpte henne att rida en häst. I dag blev det Tompa och han var fin & pigg. Har egentligen inte så mycket mer att skriva om och har inte heller tid för det då vi ska ha mitt födelsedagskalas (fyller på tisdag) nu vid tre. Så ni får ursäkta detta väldigt korta och sparsmakade inlägg, hehe. Vi hörs i mon! ♥


Bilder från en photoshoot i juni 2015:

   

Presentation


Här kan ni följa mig och mina hästar Emilio och Diara på vår resa mot toppen!

En längre presentation om oss hittar du om du klickar på "Visa Presentation" här nedan.

Kontakt: emmaochemilio@gmail.com

Fråga mig

20 besvarade frågor

ZorroJumps

ZorroJumps är hinderföretaget som vår familj ligger bakom. Vår företagsidé är att hinder inte ska behöva vara så dyra och därför består vårt sortiment av kvalitetshinder i metall till ett lågt pris.

Se alla våra produkter på vår hemsida: www.zorrojumps.n.nu

 

Omröstning

Vem av mina hästar gillar ni bäst?
 Emilio
 Kiwi
 Zorro
 Diara

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3
4
5 6 7 8
9
10
11
12
13 14 15 16 17 18
19
20
21 22 23 24
25
26 27 28
29
30
<<< Juni 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards