Stangen

Alla inlägg den 11 augusti 2017

Av Emma - 11 augusti 2017 18:07

Hej! Jag startade min fredag med att hålla ridlektion för Amanda & Emilio. Hon introducerades på riktigt för det här med att forma i svängar och insåg hur svårt det faktiskt kan vara att bara göra en helt vanlig sväng rätt. Ju mer man lär sig desto svårare är ridsporten. Men det kanske är det som är tjusningen.

Camilla har varit här och skott Kiwi och Zorro också så nu kan de ridas igen. Skorna var så slitna innan så det har fått vila nästan hela denna veckan.

Diara vilade så därmed blev det ridfritt för mig i dag. I morgon ska jag rida Zorro och Diara i skogen, den förstnämnde ihop med mamma & Kiwi. Joggning står också på schemat och sen ska vi ner till mormor och morfar och äta. Så ser planen ut. Vad ska ni hitta på i helgen? ☺


Jag & Stangen förra året:

 

Presentation


Här kan ni följa mig och mina hästar Emilio och Diara på vår resa mot toppen!

En längre presentation om oss hittar du om du klickar på "Visa Presentation" här nedan.

Kontakt: emmaochemilio@gmail.com

Fråga mig

20 besvarade frågor

ZorroJumps

ZorroJumps är hinderföretaget som vår familj ligger bakom. Vår företagsidé är att hinder inte ska behöva vara så dyra och därför består vårt sortiment av kvalitetshinder i metall till ett lågt pris.

Se alla våra produkter på vår hemsida: www.zorrojumps.n.nu

 

Omröstning

Vem av mina hästar gillar ni bäst?
 Emilio
 Kiwi
 Zorro
 Diara

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15
16
17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29
30
31
<<< Augusti 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards