Stangen

Alla inlägg den 20 augusti 2017

Av Emma - 20 augusti 2017 22:00

Hej! I dag har det varit regn och sol om vartannat men mest regn. Så tråkigt väder. Startade dagen med att rida ut på Zorro ihop med mamma och Kiwi. Han var hyfsat pigg och fin. Sen red jag samma runda två ggr med Victoria, jag bara bytte häst emellan. Först Diara (som skulle ta en lugn tur men var helt galet pigg som vanligt) och sen Emilio (som också var galet pigg och dessutom ganska stökig. Satte fartrekord i en galopp (har seriöst aldrig varit med om att han sprungit så fort innan!) och småstegrade när han inte fick bestämma tempot).
På em hjälpte jag Camilla med att rida en häst och det blev favoriten Maja. Hon var jättefin!

Förutom detta har jag kollat lite på hoppningen från fälttävlans EM - så kul att Sverige tog lagbrons men synd att Sara missade sin individuella medalj. Har även laddat över bilder & film från tävlingen till datorn men hann inte börja redigera några i dag så det inlägget kommer förhoppningsvis i morgon. I morgon är förresten dagen då de flesta blrjar skolan MEN INTE JAG! Jag börjar inte förrän på tisdag och jag vet att det bara handlar om en dag men varje dag är värdefull när det gäller att vara ledig från skolan, haha.
Sov gott i natt! <3

Presentation


Här kan ni följa mig och mina hästar Emilio och Diara på vår resa mot toppen!

En längre presentation om oss hittar du om du klickar på "Visa Presentation" här nedan.

Kontakt: emmaochemilio@gmail.com

Fråga mig

20 besvarade frågor

ZorroJumps

ZorroJumps är hinderföretaget som vår familj ligger bakom. Vår företagsidé är att hinder inte ska behöva vara så dyra och därför består vårt sortiment av kvalitetshinder i metall till ett lågt pris.

Se alla våra produkter på vår hemsida: www.zorrojumps.n.nu

 

Omröstning

Vem av mina hästar gillar ni bäst?
 Emilio
 Kiwi
 Zorro
 Diara

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15
16
17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29
30
31
<<< Augusti 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar


Skapa flashcards