Stangen

Alla inlägg den 12 december 2017

Av Emma - 12 december 2017 12:31

Vi hade ganska mycket snö redan i går men i natt kom det massor så nu är det åtminstone en decimeter ute. Jag tycker det är rätt mysigt att man ser att det är vinter ute också och inte bara inne i och med julpyntet. Så länge vi inte ska åka iväg med transporten då, hehe.

I går red jag och mamma ut på Zorro och Kiwi. De fick snösulor förra veckan vilket var väldigt skönt. Nu kan man rida mer obehindrat av snön. Zorro var väldigt pigg och fick säga till honom på skarpen några gånger när han börjar hänga i tyglarna men överlag var han väldigt fin. Efter ridningen joggade jag även och såg till min stora glädje att det inte var så halt att springa i snön som jag trodde innan. 


I dag slutar jag inte förrän tre så det kommer vara mörkt redan innan jag kommer hem. Alltså blir det bara plugg och såklart finalen av hela Sverige bakar i kväll. Ha en fortsatt bra tisdag! :)

 

Presentation


Här kan ni följa mig och mina hästar Emilio och Diara på vår resa mot toppen!

En längre presentation om oss hittar du om du klickar på "Visa Presentation" här nedan.

Kontakt: emmaochemilio@gmail.com

Fråga mig

20 besvarade frågor

ZorroJumps

ZorroJumps är hinderföretaget som vår familj ligger bakom. Vår företagsidé är att hinder inte ska behöva vara så dyra och därför består vårt sortiment av kvalitetshinder i metall till ett lågt pris.

Se alla våra produkter på vår hemsida: www.zorrojumps.n.nu

 

Omröstning

Vem av mina hästar gillar ni bäst?
 Emilio
 Kiwi
 Zorro
 Diara

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16
17
18
19
20 21 22 23 24
25
26
27 28 29 30 31
<<< December 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards