Stangen

Alla inlägg den 2 mars 2018

Av Emma - 2 mars 2018 09:57

Mars månad men rena vargvintern ute. Vi har haft upp mot tjugo minusgrader denna veckan och därför inte kunnat rida. Så surt för nu har Diara varit tvungen att vila i fem dagar. I helgen ska det dock bli mildare så då får pållarna äntligen motion igen.
Jag har ägnat mitt vecka åt att plugga biologi och provet är nu i em. Hoppas det går bra.
Ha en bra fredag! :)

Presentation


Här kan ni följa mig och mina hästar Emilio och Diara på vår resa mot toppen!

En längre presentation om oss hittar du om du klickar på "Visa Presentation" här nedan.

Kontakt: emmaochemilio@gmail.com

Fråga mig

20 besvarade frågor

ZorroJumps

ZorroJumps är hinderföretaget som vår familj ligger bakom. Vår företagsidé är att hinder inte ska behöva vara så dyra och därför består vårt sortiment av kvalitetshinder i metall till ett lågt pris.

Se alla våra produkter på vår hemsida: www.zorrojumps.n.nu

 

Omröstning

Vem av mina hästar gillar ni bäst?
 Emilio
 Kiwi
 Zorro
 Diara

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5 6 7
8
9 10 11
12 13 14
15
16 17 18
19
20
21
22
23 24 25
26
27
28 29
30
31
<<< Mars 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar


Skapa flashcards