Stangen

Alla inlägg den 6 mars 2018

Av Emma - 6 mars 2018 08:16

Åh vad jag hatar denna snön! Vi har över en halvmeter nu och i natt hade det kommit ytterligare en dm. Att det nu enligt almanackan är vår verkar inte vädret bry sig om... I vanliga fall börjar vi åka till ridhuset i slutet av januari/början av februari men i år har vi fortfarande inte kunnat åka iväg för det har varit konstant snö i flera månader! Så surt! 


Okej, nu är det färdig gnällt. I går red jag Emilio ihop med mamma och Kiwi. De hämtade timmer i skogen så vi vågade inte ge oss ut i fall vi skulle möta bilen så vi red lite på banan. Emilio är väldigt rolig att rida på banan även om han själv kanske inte uppskattar det så mycket. Han är faktiskt väldigt lydig även om det här kanske låter som att vi mest busar omkring. Men när vi rider på banan brukar vi träna start & stopp, forma på volter och rida lite skänkelvikningar. Han är så duktig så. <3


I dag ska jag rida Diara efter skolan. Hoppas ni får en bra tisdag! :)

 

Presentation


Här kan ni följa mig och mina hästar Emilio och Diara på vår resa mot toppen!

En längre presentation om oss hittar du om du klickar på "Visa Presentation" här nedan.

Kontakt: emmaochemilio@gmail.com

Fråga mig

20 besvarade frågor

ZorroJumps

ZorroJumps är hinderföretaget som vår familj ligger bakom. Vår företagsidé är att hinder inte ska behöva vara så dyra och därför består vårt sortiment av kvalitetshinder i metall till ett lågt pris.

Se alla våra produkter på vår hemsida: www.zorrojumps.n.nu

 

Omröstning

Vem av mina hästar gillar ni bäst?
 Emilio
 Kiwi
 Zorro
 Diara

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5 6 7
8
9 10 11
12 13 14
15
16 17 18
19
20
21
22
23 24 25
26
27
28 29
30
31
<<< Mars 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar


Skapa flashcards