Stangen

Alla inlägg den 16 mars 2018

Av Emma - 16 mars 2018 15:15

Sista bilderna från söndagens dressyrpass:

             

Av Emma - 16 mars 2018 10:15

Ytterligare en vecka har sprungit förbi och det är äntligen fredag igen. Jag slutar inte förrän 16.00 och sen blir det plugg hela helgen. En mindre glamorös fredag men det ska ändå bli skönt med helg nu!

Vad ska ni göra i dag? :)

Av Emma - 16 mars 2018 09:47

Efter två dagars blyga plusgrader har det nu blivit konstant minus igen och denna smältning för att sedan frysa har gett sämsta möjliga underlag överallt. Nu blir jag sådär gnällig igen men jag bara måste beklaga mig lite. I skogen är det ojämt då hovspår har fryst och där det inte är hovspår så är det skare. Ridbanan är rena skridskoisen och byvägen likaså vilket gör att det inte heller går att åka till ridhuset. Ridningen är alltså för tillfället nere på nivå skritt, någon trav med tungan rätt i mun ute i skogen. Bläää. Hatar vintern! 

Iaf, red både Diara och Emilio i skogen i dag. Båda var pigga men de fick inte direkt utlopp för sin energi pga det ursla underlaget... 

Både torsdag och fredag blir dagar med skola och plugg. Hinner ingen ridning tyvärr. 

Diara i dag:

   

Presentation


Här kan ni följa mig och mina hästar Emilio och Diara på vår resa mot toppen!

En längre presentation om oss hittar du om du klickar på "Visa Presentation" här nedan.

Kontakt: emmaochemilio@gmail.com

Fråga mig

20 besvarade frågor

ZorroJumps

ZorroJumps är hinderföretaget som vår familj ligger bakom. Vår företagsidé är att hinder inte ska behöva vara så dyra och därför består vårt sortiment av kvalitetshinder i metall till ett lågt pris.

Se alla våra produkter på vår hemsida: www.zorrojumps.n.nu

 

Omröstning

Vem av mina hästar gillar ni bäst?
 Emilio
 Kiwi
 Zorro
 Diara

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5 6 7
8
9 10 11
12 13 14
15
16 17 18
19
20
21
22
23 24 25
26
27
28 29
30
31
<<< Mars 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards