Stangen

Alla inlägg den 4 maj 2018

Av Emma - 4 maj 2018 08:00

Är mitt inne i en riktigt hetsig pluggperiod nu. Vi har haft prov onsdag och torsdag och kommer ha prov i dag och på måndag. Dvs. fyra skoldagar på raken! Därför har bloggen blivit lite lidande som ni säkert förstår. Jag såg att jag inte skrivit här sen i tisdags men är inte heller så mycket att skriva om. I onsdags red jag Diara i skogen. Hon var lite överexalterad som vanligt men roligt hade vi. I går regnade det hela dagen och jag hann inte rida för att jag var tvungen att plugga. En tråkig dag helt enkelt. I dag slutar jag inte förrän fyra så kommer inte hinna rida tyvärr. 


På söndag ska det äntligen bli lite varmare igen, över tjugo grader, och detta ska hålla i sig hela nästa vecka. Är bara 6 veckor till sommarlovet nu och läääängtar så otroligt mycket dit just nu. 

Hoppas ni får en bra fredag! :)

 

Presentation


Här kan ni följa mig och mina hästar Emilio och Diara på vår resa mot toppen!

En längre presentation om oss hittar du om du klickar på "Visa Presentation" här nedan.

Kontakt: emmaochemilio@gmail.com

Fråga mig

20 besvarade frågor

ZorroJumps

ZorroJumps är hinderföretaget som vår familj ligger bakom. Vår företagsidé är att hinder inte ska behöva vara så dyra och därför består vårt sortiment av kvalitetshinder i metall till ett lågt pris.

Se alla våra produkter på vår hemsida: www.zorrojumps.n.nu

 

Omröstning

Vem av mina hästar gillar ni bäst?
 Emilio
 Kiwi
 Zorro
 Diara

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4 5
6
7 8
9
10
11
12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Maj 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards