Stangen

Alla inlägg den 20 maj 2018

Av Emma - 20 maj 2018 15:02

Dagens träning började med att Susanne fick testa Diara, för att lättare kunna hjälpa mig när hon själv vet hur Diara känns. Det var väldigt givande. Susanne är ju superduktig och kunde jobba igenom Diara på ett helt annat sätt än vad jag kan. Diara fick anstränga sig helt klart, haha. Hon tyckte nog att Susanne var en jättejobbig ryttare. ;)

Jag red sedan lite runt Susanne på volt och försökte göra som hon gjorde innan. Diara kändes fantastiskt fin och jag kände att jag kunde komma åt henne ordentligt.


I morgon ska vi ner dit igen för ännu en träning. Detta för att träningen ska ge ytterligare effekt. Är jättetaggad - känns verkligen som att vi är på g nu!

Några bilder från dagens pass, samt ett klipp:

                       

Av Emma - 20 maj 2018 09:15

Diara står just nu och halvsover i stallgången i väntan på att bli lastad. Tror inte att hon är speciellt taggad på dressyrträning i värmen, haha.

   

Presentation


Här kan ni följa mig och mina hästar Emilio och Diara på vår resa mot toppen!

En längre presentation om oss hittar du om du klickar på "Visa Presentation" här nedan.

Kontakt: emmaochemilio@gmail.com

Fråga mig

20 besvarade frågor

ZorroJumps

ZorroJumps är hinderföretaget som vår familj ligger bakom. Vår företagsidé är att hinder inte ska behöva vara så dyra och därför består vårt sortiment av kvalitetshinder i metall till ett lågt pris.

Se alla våra produkter på vår hemsida: www.zorrojumps.n.nu

 

Omröstning

Vem av mina hästar gillar ni bäst?
 Emilio
 Kiwi
 Zorro
 Diara

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4 5
6
7 8
9
10
11
12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Maj 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards