Stangen

Alla inlägg den 29 maj 2018

Av Emma - 29 maj 2018 08:21

Diara var verkligen superfin. Jag kom verkligen till ridning och fick upp tempot ordentligt. Diara har aldrig travat så fint. Susanne var åter igen och petade på min sits, där ligger mycket av våra problem. Men är otroligt stolt över hur mycket bättre min sits har blivit sen jag började träna för Susanne. Lång väg kvar till perfektion men hjälp vilken skillnad det är. Vi red en del öppnor där jag inte får överböja henne. Diara tyckte det var jobbigt men kämpade på bra. Fick även lite tips för hur jag ska motverka att jag blir passiv när jag kommer in på tävlingsbanan. Så är jättenöjd med träningen! 

Bild från en träning tidigare i vår:

 

Presentation


Här kan ni följa mig och mina hästar Emilio och Diara på vår resa mot toppen!

En längre presentation om oss hittar du om du klickar på "Visa Presentation" här nedan.

Kontakt: emmaochemilio@gmail.com

Fråga mig

20 besvarade frågor

ZorroJumps

ZorroJumps är hinderföretaget som vår familj ligger bakom. Vår företagsidé är att hinder inte ska behöva vara så dyra och därför består vårt sortiment av kvalitetshinder i metall till ett lågt pris.

Se alla våra produkter på vår hemsida: www.zorrojumps.n.nu

 

Omröstning

Vem av mina hästar gillar ni bäst?
 Emilio
 Kiwi
 Zorro
 Diara

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4 5
6
7 8
9
10
11
12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Maj 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar


Skapa flashcards