Stangen

Alla inlägg den 2 juli 2018

Av Emma - 2 juli 2018 20:15

Hej! Hoppas ni har haft en bra start på juli. I går var vi i Ullared hela dagen så blev därav inget bloggat. Jag köpte en hel del, bl.a ett nytt somrigt mobilskal samt en sadelgjord till Emilio så hans börjat bli sliten.

I dag gjorde jag några ärenden inne på stan under fm och sen på em red först ett joggingpass på Zorro på banan. Han kändes hemsk när jag började då jag inte ridit igenom honom på jättelänge nu men efter ett tag släppte han efter och blev hyfsat fin. Mamma longerade Emilio åt mig samtidigt och han sprang på så fint. ♥ Vid kl 14 kom Victoria och så red vi ut ihop. Jag hade Diara och hon var väldigt fin. Pigg men ändå lyhörd. När vi kom tillbaka hem red vi in på banan och så gjorde jag och Diara fem halter på medellinjen för att nöta dem enligt Susannes princip. Ingen annans tips har funkat för att få henne att stå still men i dag stod hon helt stilla i alla fem halterna. Kanske kan vi äntligen lägga detta problemet bakom oss!

Så är jättenöjd med pållarna i dag. I morgon blir det hoppning för både Diara och Zorro. ☺

Bild på mitt nya mobilskal:

 

Av Emma - 2 juli 2018 07:00

Provred Diara! En ganska lång provridning med både hoppning och dressyr och jag fastnade direkt för henne. Och tur var väl det. :D

 

Presentation


Här kan ni följa mig och mina hästar Emilio och Diara på vår resa mot toppen!

En längre presentation om oss hittar du om du klickar på "Visa Presentation" här nedan.

Kontakt: emmaochemilio@gmail.com

Fråga mig

20 besvarade frågor

ZorroJumps

ZorroJumps är hinderföretaget som vår familj ligger bakom. Vår företagsidé är att hinder inte ska behöva vara så dyra och därför består vårt sortiment av kvalitetshinder i metall till ett lågt pris.

Se alla våra produkter på vår hemsida: www.zorrojumps.n.nu

 

Omröstning

Vem av mina hästar gillar ni bäst?
 Emilio
 Kiwi
 Zorro
 Diara

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5
6
7
8
9 10
11
12 13 14
15
16 17 18 19
20
21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
31
<<< Juli 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards