Stangen

Alla inlägg den 5 juli 2018

Av Emma - 5 juli 2018 19:38

Hej! I dag har det varit full rulle i vanlig ordning. På morgonen red jag ett dressyrpass med Diara. Tränade lite av varje: öppna, skänkelvikning, galopp-skritt övergångar & halter. Diara var väldigt pigg och laddad så stundtals hade jag inte helt koll på henne men överlag kändes hon väldigt fint och vi fick några "moments" i skänkelvikningarna där de flöt på fint. Gjorde även några travökningar (bäst att passa på när hon är extra laddad, hehe) och de gjorde hon suuuperfint!

Efter det var jag nere och badade i sjön. Var underbart skönt att svalka av sig lite. 

På eftermiddagen red jag och Emilio över till Victoria och badade där ihop med henne och hennes pålle. Emilio älskar att stå och plaska i vattnet så var helt dygnsur efter ett tag av allt hans stänkande. Resten av em/kvällen har jag och Victoria pluggat matte ihop och även fikat lite. :)


I morgon ska jag rida Diara i skogen på morgonen och sen ska jag åka till min kompis Anna och så ska vi jobba vidare på vårt gymnasiearbete. I mon ska vi testa hörseln på hennes katt Nisse, det blir spännande. 

Ha en fin torsdagskväll!

 

Presentation


Här kan ni följa mig och mina hästar Emilio och Diara på vår resa mot toppen!

En längre presentation om oss hittar du om du klickar på "Visa Presentation" här nedan.

Kontakt: emmaochemilio@gmail.com

Fråga mig

20 besvarade frågor

ZorroJumps

ZorroJumps är hinderföretaget som vår familj ligger bakom. Vår företagsidé är att hinder inte ska behöva vara så dyra och därför består vårt sortiment av kvalitetshinder i metall till ett lågt pris.

Se alla våra produkter på vår hemsida: www.zorrojumps.n.nu

 

Omröstning

Vem av mina hästar gillar ni bäst?
 Emilio
 Kiwi
 Zorro
 Diara

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5
6
7
8
9 10
11
12 13 14
15
16 17 18 19
20
21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
31
<<< Juli 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards