Stangen

Alla inlägg den 13 augusti 2018

Av Emma - 13 augusti 2018 19:30

Första dagen hemma efter helgens meeting. Inte vardag egentligen eftersom mina vardagar består av skola men iaf sommarlovsvardag. På morgonen red jag ut på Diara ihop med mamma & Kiwi och Amanda & Zorro. Hon var väldigt pigg men fin. Tyckte nog att det var skönt att komma ut i skogen efter en hel helg borta. Nu i kväll har jag och Amanda varit hos Camilla och ridit ut ihop med henne. Det var första gången Amanda hängde med dit, är så kul att hon blivit så duktig nu! Hon fick iaf ta Tompa som är lite äldre och jag och Camilla red fyraåringarna Camé och Quicken. Camé var jättepigg i vanlig ordning med lyssnade ändå bra och var fin.

Jag och Amanda red även en ridtur i går kväll fast då på Emilio och Zorro. Zorro, som jag då red, var väldigt fin och mjuk. 


I morgon ska alla hästarna vila och det ska även regna en hel del så det passar fint. :)


Diara i dag:

 

Av Emma - 13 augusti 2018 07:00

Hade en photoshoot i hagen på hästarna i den vackra höstsolen. Denna bilden på Kiwis öga är väldigt cool. Hennes öga ser ut att vara gjort av flytande bärnsten.

 

Presentation


Här kan ni följa mig och mina hästar Emilio och Diara på vår resa mot toppen!

En längre presentation om oss hittar du om du klickar på "Visa Presentation" här nedan.

Kontakt: emmaochemilio@gmail.com

Fråga mig

20 besvarade frågor

ZorroJumps

ZorroJumps är hinderföretaget som vår familj ligger bakom. Vår företagsidé är att hinder inte ska behöva vara så dyra och därför består vårt sortiment av kvalitetshinder i metall till ett lågt pris.

Se alla våra produkter på vår hemsida: www.zorrojumps.n.nu

 

Omröstning

Vem av mina hästar gillar ni bäst?
 Emilio
 Kiwi
 Zorro
 Diara

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6 7 8
9
10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21
22
23 24 25
26
27 28
29
30 31
<<< Augusti 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards