Stangen

Alla inlägg den 18 januari 2019

Av Emma - 18 januari 2019 08:20

Insåg precis att jag inte skrivit något här på hela veckan! Jag som var så säker på att jag gjort det. Men ja, iaf så har det inte varit en särskilt händelserik vecka. I måndags pluggade jag bara. Tisdag så red jag Diara i skogen en sväng och hann hem precis innan det var helt svart. Hon var extremt pigg och tittig som alltid när det är lite skumt ute. I onsdags hade jag inga lektioner så var ledig - jätteskönt. Red då först Diara en sväng i skogen i kraftigt snöfall. Tränade mycket halter och där var hon superfin. Överlag var hon något stark men det får man förvänta sig nu när jaf inte har möjlighet att rida igenom henne lika ofta pga det dåliga underlaget. Sedan longerade jag Emilio på fältet. Blev dock inte så mycket vettigt av det då det var så mycket snö där och då fick han väldiga snöstyltor. I går så skrev jag prov på fm och slutade sedan sent så det blev ingen ridning. I dag slutar jag ännu senare, tjugo över fyra, så pållarna får vila i dag med och motioneras i helgen istället. :)


Ha en bra fredag!

Diara i onsdags:
 

Presentation


Här kan ni följa mig och mina hästar Emilio och Diara på vår resa mot toppen!

En längre presentation om oss hittar du om du klickar på "Visa Presentation" här nedan.

Kontakt: emmaochemilio@gmail.com

Fråga mig

20 besvarade frågor

ZorroJumps

ZorroJumps är hinderföretaget som vår familj ligger bakom. Vår företagsidé är att hinder inte ska behöva vara så dyra och därför består vårt sortiment av kvalitetshinder i metall till ett lågt pris.

Se alla våra produkter på vår hemsida: www.zorrojumps.n.nu

 

Omröstning

Vem av mina hästar gillar ni bäst?
 Emilio
 Kiwi
 Zorro
 Diara

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9
10
11
12 13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30 31
<<< Januari 2019 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards