Stangen

Alla inlägg den 30 mars 2019

Av Emma - 30 mars 2019 20:34

Denna soliga men blåsiga lördag har spenderats så som de allra flesta helgdagar görs - i stallet och med plugg. Jag och Amanda red ut på Zorro och Emilio på morgonen (Zorro var helt okej fin) och sedan hade jag och Diara årets första dressyrträning för Susanne vid kl 10. Ni kan läsa mer om den i inlägget här under. Därefter spenderades resten av dagen åt plugg. Upplägget i morgon blir typ samma, bortsett från dressyrträningen.

Bild från i dag:

Av Emma - 30 mars 2019 15:19

Årets första träning! Vi fokuserade på att få Diara lösgjord och att jag skulle få ytterligare stabilitet i min sits. Jag är väldigt nöjd med traven, där kändes Diara jättefin. I galoppen var hon jobbigare och ville inte riktigt bjuda fram till handen på samma sätt. Susanne tyckte iaf att vi utvecklats över vintern nu och det är kul att höra. Nu är vi ännu mer taggade på att träna vidare!

Några screenshots från träningen:

     

Presentation


Här kan ni följa mig och mina hästar Emilio och Diara på vår resa mot toppen!

En längre presentation om oss hittar du om du klickar på "Visa Presentation" här nedan.

Kontakt: emmaochemilio@gmail.com

Fråga mig

20 besvarade frågor

ZorroJumps

ZorroJumps är hinderföretaget som vår familj ligger bakom. Vår företagsidé är att hinder inte ska behöva vara så dyra och därför består vårt sortiment av kvalitetshinder i metall till ett lågt pris.

Se alla våra produkter på vår hemsida: www.zorrojumps.n.nu

 

Omröstning

Vem av mina hästar gillar ni bäst?
 Emilio
 Kiwi
 Zorro
 Diara

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13 14
15
16 17
18 19 20
21
22 23 24
25 26
27
28 29 30 31
<<< Mars 2019 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar


Skapa flashcards