Stangen

Alla inlägg den 9 maj 2019

Av Emma - 9 maj 2019 21:53

I dag har det varit regnigt och blåsigt hela dagen. Jag red Diara i skogen på morgonen innan skolan och hon kändes jättefin. Hon har fått börja ha regntäcke i hagen igen nu när det blivit såhär kallt så för att hon inte skulle bli blöt under ridturen fick jag ta fram ett skrittäcke med. Använder sällan ofodrade skrittäcken men hittade ett väldigt färgglatt liggande i sadelkammaren som jag köpte för flera år sedan men aldrig har använt. Så fick bli premiär i dag. Det hade en bra modell och passform även om färgen kanske var lite skräckinjagande, haha. Men svenska flaggan är ju alltid fin iaf.
Efter skolan pluggade jag och i mon slutar jag sent så blir plugg även då samt packning och fix inför lördagens tävling. :)
Såhär snygga var vi i dag, haha:

Presentation


Här kan ni följa mig och mina hästar Emilio och Diara på vår resa mot toppen!

En längre presentation om oss hittar du om du klickar på "Visa Presentation" här nedan.

Kontakt: emmaochemilio@gmail.com

Fråga mig

20 besvarade frågor

ZorroJumps

ZorroJumps är hinderföretaget som vår familj ligger bakom. Vår företagsidé är att hinder inte ska behöva vara så dyra och därför består vårt sortiment av kvalitetshinder i metall till ett lågt pris.

Se alla våra produkter på vår hemsida: www.zorrojumps.n.nu

 

Omröstning

Vem av mina hästar gillar ni bäst?
 Emilio
 Kiwi
 Zorro
 Diara

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3 4 5
6
7
8 9
10
11 12
13 14
15
16
17
18 19
20 21 22
23
24
25
26
27 28 29
30
31
<<< Maj 2019 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar


Skapa flashcards