Stangen

Alla inlägg den 1 juli 2019

Av Emma - 1 juli 2019 19:31

I dag har det varit en riktigt hästig dag - precis i min smak! Jag var nere hos Camilla vid 7 i morse och så red ut på två hästar var. Jag red Camé och Campari och båda var duktiga. Här hemma var det sedan Diara och Zorro som skulle ridas. Zorro var ganska seg men jag fick igång honom efter ett tag och då blev han fin. Diara fick gå en lite längre runda och det verkade hon uppskatta. Även hon kändes fin. På torsdag ska vi på en pay and jump och hoppa två miniklasser bara för skojs skull. Var 1,5 år sedan vi "tävlande" hoppning sist så det blir kul. :D


Zorro i dag:
 

Av Emma - 1 juli 2019 07:00

Jag och Diara vann LB:1 på nästan 74%!

 

Presentation


Här kan ni följa mig och mina hästar Emilio och Diara på vår resa mot toppen!

En längre presentation om oss hittar du om du klickar på "Visa Presentation" här nedan.

Kontakt: emmaochemilio@gmail.com

Fråga mig

20 besvarade frågor

ZorroJumps

ZorroJumps är hinderföretaget som vår familj ligger bakom. Vår företagsidé är att hinder inte ska behöva vara så dyra och därför består vårt sortiment av kvalitetshinder i metall till ett lågt pris.

Se alla våra produkter på vår hemsida: www.zorrojumps.n.nu

 

Omröstning

Vem av mina hästar gillar ni bäst?
 Emilio
 Kiwi
 Zorro
 Diara

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6
7
8 9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25 26 27 28
29
30
31
<<< Juli 2019 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards