Stangen

Alla inlägg den 22 mars 2020

Av Emma - 22 mars 2020 21:57

Dagens ridning gick bra. Diara var extremt pigg vilket jag inte trodde hon skulle vara efter gårdagens dressyrpass men uppenbarligen hade jag fel, haha. Hon kändes iaf väldigt mjuk och fin. Sedan red jag Emilio en liten tur med och han var superpigg och busig. Verkade njuta lika mycket av det härliga vädret som jag.

I morgon ska Zorro gå ett dressyrpass och jag ska plugga massor. Bara en vecka kvar till tentan.
Observera tussilagosarna på sista bilden:

Av Emma - 22 mars 2020 08:53

I går (och i dag) skiner solen för fullt. Dock är det kallt så vet inte om vårlikt stämmer så bra egentligen. I går var det över tio minus på morgonen så jag började dagen med att plugga och sen vid halv 11 kom Camilla och hjälpte mig med det sista finliret på Diaras klippning. Sen åkte vi ner till henne och red ut på Tompa & Ludde. Var jättelängesen jag red Tompa så det var kul. Väl hemma igen hade ridbanan mjuknat så jag kunde rida ett pass på Diara där. Hon kändes ganska så fin men vi har tappat det där flytet vi hade innan snön kom och vi inte kunde träna något så det är surt. Men förhoppningsvis kommer det snart igen. Pappa fotade en del men kommer inte hinna kolla igenom bilderna förrän efter tentan så ni får nöja er med ett filmklipp tills dess. Efter ridpasset joggade jag och sen pluggade jag på kvällen. För lite plugg men en rolig dag iaf.

I dag ska alla hästarna ridas ut i skogen i em när det blivit varmare och förutom det är det plugg som gäller.


 

Presentation


Här kan ni följa mig och mina hästar Emilio och Diara på vår resa mot toppen!

En längre presentation om oss hittar du om du klickar på "Visa Presentation" här nedan.

Kontakt: emmaochemilio@gmail.com

Fråga mig

20 besvarade frågor

ZorroJumps

ZorroJumps är hinderföretaget som vår familj ligger bakom. Vår företagsidé är att hinder inte ska behöva vara så dyra och därför består vårt sortiment av kvalitetshinder i metall till ett lågt pris.

Se alla våra produkter på vår hemsida: www.zorrojumps.n.nu

 

Omröstning

Vem av mina hästar gillar ni bäst?
 Emilio
 Kiwi
 Zorro
 Diara

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19 20
21
22
23
24 25 26 27 28
29
30 31
<<< Mars 2020 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar


Skapa flashcards