Stangen

Alla inlägg den 27 mars 2020

Av Emma - 27 mars 2020 21:52

I morse var det -7 ute men eftersom det bara var Zorro som skulle ridas och det inte gör så mycket om han går lite lugnt eftersom han börjar bli gammal så red jag på morgonen ändå. Som jag skrev igår så trivs jag absolut bäst om jag sitter på hästryggen vid 8, hatar att behöva vänta till eftermiddagen. Så trots att det var hårt i backen stack vi ut en sväng och njöt av solen och morgonluften - var såå härligt! Zorro var dessutom väldigt mjuk och harmonisk. <3 Förutom det så har jag bara pluggat samt sörjt att alla tävlingar nu blivit inställda. Slår vad om att detta ska förstöra mitt sista ponnyår, vore så typiskt... Jag & D var ju anmälda till årsdebut nästa helg men nu blev det ju inget med det då inga arrangemang med över 50 pers får arrangeras. Blir så trött...

Iaf i mon ska jag rida Emilio på morgonen men Diara & Zorro ska jag och Amanda rida på banan så då får vi tyvärr vänta tills efter lunch så det hinner bli mjukt. Sen plugg såklart.
Bild från i dag:

Presentation


Här kan ni följa mig och mina hästar Emilio och Diara på vår resa mot toppen!

En längre presentation om oss hittar du om du klickar på "Visa Presentation" här nedan.

Kontakt: emmaochemilio@gmail.com

Fråga mig

20 besvarade frågor

ZorroJumps

ZorroJumps är hinderföretaget som vår familj ligger bakom. Vår företagsidé är att hinder inte ska behöva vara så dyra och därför består vårt sortiment av kvalitetshinder i metall till ett lågt pris.

Se alla våra produkter på vår hemsida: www.zorrojumps.n.nu

 

Omröstning

Vem av mina hästar gillar ni bäst?
 Emilio
 Kiwi
 Zorro
 Diara

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19 20
21
22
23
24 25 26 27 28
29
30 31
<<< Mars 2020 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards