Stangen

Alla inlägg den 5 april 2020

Av Emma - 5 april 2020 20:44

I dag har det varit riktigt härligt väder. Sol och över tio plusgrader. Diara hade bara ett regntäcke i hagen och vi har nu även bytt till hennes tunna pyjamastäcke. I morse red jag Zorro i skogen och det var plusgrader redan då - så härligt! Han var helt okej fin men lite seg. Sedan longerade jag Emilio som var lydig men energin var inte så stor. Förutom det har jag och mamma varit på promenad och så har jag pluggat. 


I dag är det dessutom 6 år sedan Diara flyttade hit! Kan inte fatta att hon varit min så länge, det har verkligen gått jättefort. Tänk vad mycket kul vi hunnit med ihop under dessa åren och fler ska det bli. <3

Zorro i dag:

 


Lite bilder på Diara måste vi ju ha med:

             

Presentation


Här kan ni följa mig och mina hästar Emilio och Diara på vår resa mot toppen!

En längre presentation om oss hittar du om du klickar på "Visa Presentation" här nedan.

Kontakt: emmaochemilio@gmail.com

Fråga mig

20 besvarade frågor

ZorroJumps

ZorroJumps är hinderföretaget som vår familj ligger bakom. Vår företagsidé är att hinder inte ska behöva vara så dyra och därför består vårt sortiment av kvalitetshinder i metall till ett lågt pris.

Se alla våra produkter på vår hemsida: www.zorrojumps.n.nu

 

Omröstning

Vem av mina hästar gillar ni bäst?
 Emilio
 Kiwi
 Zorro
 Diara

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3 4 5
6
7
8
9
10 11 12
13 14
15
16 17
18
19
20
21
22
23 24 25 26
27 28 29 30
<<< April 2020 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar


Skapa flashcards