Stangen

Alla inlägg under december 2011

Av Emma - 25 december 2011 17:03

Jag vill önska alla mina läsare en stor GOD JUL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Heej!!

Jag är ledsen för dålig uppdatering. Har varit så mycket nu. Var ute och tolkade med Emilio i torsdags = jättekul, trillade minst ur pulkan 10 ggr.

Har tagit många bilder men inte laddat upp dom till dartorn än...

Här är i alla fall allt jag fick i julklapp:


Ljusblå sadelpad

Vita ridbyxor

Tävlingströja

Skinnridhandskar

Ridväst

En Mullegrimma

Mulleboken

Mulledagbok

Hästalmenacka 2012

Hästpläd

Monopoly

Blå benlindor

En rosa mössa

Mulle flecejacka

Lurvstrumpor

Vinter ridstrumpor

Ponnypåsen

En hästbok som heter Hovslag i vinden

Jodhpurs

Tomte bokmärken

Sto med föl av märket Schleich (ni vet det Tyska modellhästmärket som jag samlar på)


Har säkert glömt något men kommer i alla fall inte på mer just nu. 


God jul på er.

Men det duger ju inte!!!! Ett inlägg utan bilder!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

!!!!!!!!?? 

Nejdå det är ingen fara:

       

Av Emma - 11 december 2011 11:45

Jepp ni hörde rätt!! Jag fick Amadeus på Grankärrs julshow där vi - som ni vet - ska ha höjdhoppning!

Fick reda på det när jag red lektion i torsdags. Red föresten Wimmy. Hon är som en mini Kiwi, lite envis och tjurig så man måste vara bestämd. Vi övade på balansen, så vi fick galoppera över upphöjda galoppbommar utan tyglar. Jättekul och inte ett dugg läskigt om ni frågar mig. Det var för att Katta ville se var vi hade balansen. I sätet som man ska eller i tyglarna som man inte ska. Jag hade min balans i sätet och fick ganska mycket beröm.  

Här är två bilder på Wimmy och en på Amadeus:

Wimmy:

Amadeus: 

Hejdå!! 

        

Av Emma - 11 december 2011 11:36

Knorr, vilket väder det har varit. Ena dagen snö och andra dagen slask. Så här är har min vecka varit:

Måndag:

Tisdag:

Onsdag förmiddag:

Onsdag eftermiddag:

Tordag:

Fredag:

Lördag:

Söndag (i dag):


Så... vad fördrar ni???


Snö...

...eller slask??

Jag föredrar i alla fall snö!! Snö är tusen gånger bättre än slask!!!

Kram Emma!  

Av Emma - 4 december 2011 11:12

WOW ÄNTLIGEN SNÖAR DET! Jag älskar snö. Lite otydliga bilder med jag hoppas att ni ser snöfingorna i alla fall:

 

En stor snökram till er!!! 

Av Emma - 4 december 2011 11:09

Jag har ju en paketkalender och i dag får ni lite bilder på den:

         

Kram på er!

Av Emma - 4 december 2011 11:06

Jepp, ni hörde rätt, detta är mitt 80 inlägg!!!!!!! Därför bjuder jag på två jättesöta bilder på Wilma i min nya mössa som jag gjorde på träslöjden. Hon ser mer normal ut i den än vad jag gör!! Hahaha!!

 

Hon är ju bara för sööööööööööt!!!!!!! 


Av Emma - 2 december 2011 17:31

Hej!

Jag red Barino på ridskolan igår och vi övade på att gå från trav till halt och tvärt om. Vi övade också på att gå från halt till galopp. Barino var snäll men väldigt tung att rida. Här är en bild på honom ifrån Grankärrs Gränsryttares hemsida:

Kram från MIG!!! 


Presentation


Här kan ni följa mig och mina hästar Emilio och Diara på vår resa mot toppen!

En längre presentation om oss hittar du om du klickar på "Visa Presentation" här nedan.

Kontakt: emmaochemilio@gmail.com

Fråga mig

20 besvarade frågor

ZorroJumps

ZorroJumps är hinderföretaget som vår familj ligger bakom. Vår företagsidé är att hinder inte ska behöva vara så dyra och därför består vårt sortiment av kvalitetshinder i metall till ett lågt pris.

Se alla våra produkter på vår hemsida: www.zorrojumps.n.nu

 

Omröstning

Vem av mina hästar gillar ni bäst?
 Emilio
 Kiwi
 Zorro
 Diara

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards