Stangen

Alla inlägg under maj 2012

Av Emma - 29 maj 2012 17:00

Här är alla namn på alla mina favolåtar + artist + länk till den:


Mina favolåtar
Namn:Artist/band:Länk:
Högt över ängarnaTimoteijLänk
VildTimoteij Länk
FeberTimoteij Länk
KomTimoteij Länk
Glöm migTimoteij Länk 
Vända med vindenTimoteij/Alexander Rybak Länk 
Ingen idéTimoteij Länk 

Drömmarnas land

Timoteij Länk 
Fånga dagenTimoteijLänk 
LängtanTimoteijLänk 
Stormande havTimoteij Länk
Heaven or hellCrucified BarbaraLänk
Av Emma - 28 maj 2012 17:57

I morgon till på onsdag ska hela våran klass tälta på Vik. Suck.. Jaja det blir kanske kul. Ska sova med Wilda och Cajsa och om Wilda inte gnäller för mycket blir nog allt bra... Blir inget bloggade i mon då och kanske inte på onsdag heller det beror på... Ska fixa ett tidsinställt från min lista tills i mon:)

 

Av Emma - 27 maj 2012 12:48

I dag på morgonen var det hästbad. Jag höll och mamma tvättade. Det gick bar men dom var så klart tvungna att rulla sig efteråt. Suck.... Lite bilder från förra årets hästbad på Emilio:

         

Av Emma - 27 maj 2012 12:24

Vi vann!!!! Helt otroligt!! Du är bäst Loreen!!! En bild + länk till låten:

 

Loreen - Euphoria 

Av Emma - 26 maj 2012 20:15

I kväll blev det underbar Stangse ridning. Har var alltså pigg! Eller rättare sagt jag gjorde honom pigg igenom att låta mamma och pappa galoppera iväg först och sedan raca efter. Såå härligt:) En kul bild:

 

Av Emma - 26 maj 2012 20:00

I kväll badade vi i sjön! Såå skönt. Det var 22,5 grader!!!

 

(bild från Öland förra sommaren) 

Av Emma - 25 maj 2012 19:13

I går red jag Pakita på GGR. Hon var faktiskt ganska seg!:O Det brukar hon inte va. Fast det kanske beror på att det var varmt och hon 'är svart. I alla fall så hade vi hoppning och hoppade studs utan tyglar (som förra gången). Det gick bra men hon ville gärna stanna på hindren. Nästa gången är den sista så vi får välja vad vi ska göra och vilken häst vi vill ha. Vi har redan bestämt att vi ska hoppa bana. Hästar väljer vi nästa gång. Jag vill ha Amadeus. Hoppas ingen annan vill det för då måste vi lotta och då är det inte säkert att jag får honom. Suck...

Bild från tävlingen på mig och Pakita:

 

Av Emma - 23 maj 2012 19:15

I dag går hästarna ut på sommarbete! Dom ska nu alltså vara ute på nätterna. Hoppas det blir skönt för dom!♥♥♥


 

Presentation


Här kan ni följa mig och mina hästar Emilio och Diara på vår resa mot toppen!

En längre presentation om oss hittar du om du klickar på "Visa Presentation" här nedan.

Kontakt: emmaochemilio@gmail.com

Fråga mig

20 besvarade frågor

ZorroJumps

ZorroJumps är hinderföretaget som vår familj ligger bakom. Vår företagsidé är att hinder inte ska behöva vara så dyra och därför består vårt sortiment av kvalitetshinder i metall till ett lågt pris.

Se alla våra produkter på vår hemsida: www.zorrojumps.n.nu

 

Omröstning

Vem av mina hästar gillar ni bäst?
 Emilio
 Kiwi
 Zorro
 Diara

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5 6
7
8 9 10 11 12 13
14
15
16
17 18 19 20
21
22 23
24
25 26 27
28 29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards