Stangen

Alla inlägg under juli 2012

Av Emma - 30 juli 2012 20:08

Jag kan bara säga att jag har haft skitkul på ridlägret! Hinner inte blogga i kväll:( I mon bär det av till Halmstad:) Sedan kommer Zeus förra ryttare och häsar på. Men sen ska jag i alla fall blogga. Kanske hinner efter Halmstad också.. Ledsen.  Men ni ska få en 10 min lång film från uppvisningen på ridlägret. Och jag kan avslöja att jag vann allt:D ... Hehehehehe. Fortsättning följer.......

 

Av Emma - 23 juli 2012 14:31

Jag fick mina favoriter på ridlägret... Amadeus och Barino!!!!!!!!!!!!!!! Barino har lite problem med bakbenen så ska bara ha honom i dressyren. Amadeus i hoppningen!!

Av Emma - 22 juli 2012 21:13

Nawwwww vad sööta vi är:) Kommer sakna både Emilio och Zeus såå otroligt mycket denna vecka..... PUSS på er!!!!!♥

         

Av Emma - 22 juli 2012 21:05

I mon bär det då av till ridläger i Grankärr. Kommer inte att blogga så mycket då.. Får se om det blir någon mobnilbloggning. Lovar att säga vilken häst jag får i alla fall. Orkar inte blogga igen allt jag inte bloggat denna vecka men på båda mina Mia lektioner med Zeus har det gått bra. Byggt ett titthinder dessutom som jag och Stangen testade i går. Tvärvägran första gången men sen gick det bra. Har bilder från det... Bloggar två ggr i dag för att kompensera. Hade tänkt lägga ut fler bilder men det var ca 70 och dom orkade jag inte ladda upp nu..... Dessa hästar är det chans att jag får på lägret: Pakita, Millan, Amadeus, Wimmy och Aqua. (kanske någon mer som jag inte vet om....) Vill sååå gärna ha Amadeus men absolut inte Aqua.....

Heejdå!!! Vi ses:)

Bilder från i går:

                       

Av Emma - 19 juli 2012 13:57

Måndag: På Zeus red jag ut. Han var pigg men tyckte att allt var läskigt. Ett vattendrag var så läsktigt att han backade ner i diket på andra sidan - lite läsktigt.

Emilio red jag ut barbacka på i skogen. På upptäcksfärd. Vi hittade en ny skrittrunda:)


Tisdag: Va med Tove. Vi red Zeus och Emilio uppvärmning i skogen och sen lite jobb på banan. På dit vägen i skogen var allt läskigt för Zeus. På vägen hen var han ganska van och blev knappt titig alls. På banan gick det också bra och han var pigg. Emilio var också pigg.


Onsdag: Gick en promenad med Emilio och rensade upp på skrittrundan. På kvällen byggde jag lite hinderutfyllnader.


Torsdag: Red Stangen på banan med mamma och pappa på morgonen i dag. Zeus fick vara själv första gången. Det gick bra. Vid 4 ska jag rida lektion med Zeus för Mia. Ska bli kul:) Zorro fyller dessutom 11 år i dag!!!♥


Dags för det som inlägget igentligen handlade om - Failbilder i boxen på Emilio: Let's laugh!!

Märke efter vad Emilio gjorde på bilden ovan:

                                             

Av Emma - 19 juli 2012 12:42

  I dag fyller Lill Zoll 11 år!!! Firar detta med bilder på när jag rider + en hoppfilm. (begangnat matrial.....)

         


GRATTIS ZORRO!!!!!!!!!!!!!!  

Av Emma - 15 juli 2012 10:54

Min helg:


Fredag: Skulle skritta och trava lite på fältet med Stangsing. Sedan kom vi nedan från den backe vi racat upp för i filmen. Och Emilio bara GALOPP! Och jag red barbacka..... Men okej tänkte jag. Och det gick lugnt och bra tills Emilio såg en röd pinne i ´backen. Han kastade sig åt sidan och sen bock.bock,bock,bock och jag höll på att flyga av samtidigt som jag skrattade jättemycket. Hahahaha.

Red Zeus i skogen också. Gick bra.


Lördag: Red Emilio på banan. Han var pigg:)


I dag: Kanske ska bada med Emilio och med Eve och Buster.


Kramizar

Av Emma - 14 juli 2012 16:38

Åskar nu... Får blogga senare...

Presentation


Här kan ni följa mig och mina hästar Emilio och Diara på vår resa mot toppen!

En längre presentation om oss hittar du om du klickar på "Visa Presentation" här nedan.

Kontakt: emmaochemilio@gmail.com

Fråga mig

20 besvarade frågor

ZorroJumps

ZorroJumps är hinderföretaget som vår familj ligger bakom. Vår företagsidé är att hinder inte ska behöva vara så dyra och därför består vårt sortiment av kvalitetshinder i metall till ett lågt pris.

Se alla våra produkter på vår hemsida: www.zorrojumps.n.nu

 

Omröstning

Vem av mina hästar gillar ni bäst?
 Emilio
 Kiwi
 Zorro
 Diara

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards