Stangen

Alla inlägg under augusti 2013

Av Emma - 31 augusti 2013 19:45

Hoppningen i dag var en ren KATASTROF!!! Hon bara drog som en galning och sladdade i svängarna så att hin höll på att gå omkull. Hon lyssnade noll på mig, jag kunde bara sitta och åka med.... Besviken på henne i dag! Övningen var i alla fall att hoppa åtta med ett hinder på varje diagonal. Höjden var 60 cm....

 

Av Emma - 31 augusti 2013 19:35

Det var ju ett tag sedan jag bloggade (typ en vecka). Har haft roligt hela veckan typ förutom att det varit skola då. Bloggar bara om i går & i dag dock....

I går: En tjej från min nya klass (Amanda) följde med hem och red för första gången i sitt liv typ. Men Zorro var duktig och hon både skrittade och travade. Red honom lite efter och då var han besvärlig eftersom han tyckte att det varit skönt att gå utan krav. Fast gick snyggt sen. Vi borstade oxå Maijlisen, hoppade på höbalar och fikade i höet. Vi hade helt enkelt GRYMT kul!!!!!!!!!! Vi ska va snart igen<3<3<3

I dag: Har hoppade Kiwi (mer i hoppavsnittet) och ridit ut på Stangen (ihop med mamma och Zorro) för första gången sedan Stangen blev halt. Nu var han absolut inte halt och hade myyyyycccckkeeettt överskottsenergi. Han dansade i sidled och var helt CRAZY!!! Hahaha, fast söööt.


Ska oxå säga att jag skaffat instagram, följ mig gärna: maijlisen

 

Av Emma - 25 augusti 2013 20:01

I dag red jag Kiwan vattenfall, hon var underbar!!!! Love U<3 Red även Zorro grävling och han var pigg:)

Skola i mon.... usch:

 

Av Emma - 24 augusti 2013 18:49

I dag har jag även hoppat studs och kombination med Zorro. Han gick skitsnyggt i dressyren och hoppade fint. Maijlisen var halt så kunde inte rida honom:(

Av Emma - 24 augusti 2013 18:47

I dag har jag hoppat studs med Kiwi. Det gick bra:) Hon var lugn och fin. Men vi måste öva på bättre vägar efter hindret!!!

Av Emma - 23 augusti 2013 19:18

...men kan ju i alla fall säga att det ÄNTLIGEN är helg!!! Blev ingen ridning i dag eftersom pollarna fått vaccin på influensa. Hehehe, mer kommer jag inte på... Sorry för en boring blogg:) Hahaha XD

 

Av Emma - 22 augusti 2013 20:44

I dag har vi tvättat svansen på Emilio och så har jag ridit honom barbacka i skritt. I går red vi alla ut i skogen allihop. Kul! Har ni tänkt på hur korta inläggen blir när jag för en gångs skull uppdaterar regelbundet  

 

Av Emma - 20 augusti 2013 16:29

Vi travade över bommar, hoppade kryss och även en kombination på 60 cm. Hon var superfin♥. Nöjd:)

 

Presentation


Här kan ni följa mig och mina hästar Emilio och Diara på vår resa mot toppen!

En längre presentation om oss hittar du om du klickar på "Visa Presentation" här nedan.

Kontakt: emmaochemilio@gmail.com

Fråga mig

20 besvarade frågor

ZorroJumps

ZorroJumps är hinderföretaget som vår familj ligger bakom. Vår företagsidé är att hinder inte ska behöva vara så dyra och därför består vårt sortiment av kvalitetshinder i metall till ett lågt pris.

Se alla våra produkter på vår hemsida: www.zorrojumps.n.nu

 

Omröstning

Vem av mina hästar gillar ni bäst?
 Emilio
 Kiwi
 Zorro
 Diara

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22 23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards