Stangen

Alla inlägg under september 2011

Av Emma - 29 september 2011 15:30

Hejhej!!!   I dag var det ridskola igen då!!! 

I dag vill jag rida Valle eller Loffe tror jag. Fanns igen bild på Loffe för han är privatägd men här är en på Valle:


Hejdå:) 

   

Av Emma - 28 september 2011 18:33

Wilma fyller 7 år i dag!!!! Grattis Wilma!! Love you forever!!!!!!!!

Och bara för att Wilma fyller 7 i dag så kommer massor av bilder (både gamla och nya) på henne här:

                                                Grattis än en gång Wilma!!!

Av Emma - 26 september 2011 18:49

Var som sagt ute och fotade lite och här är resultatet: (plus lite extra bilder tagna samma dag.)

                                                                                      Hejdå:)

Av Emma - 26 september 2011 18:45

Här är bilderna ifrån hästbadet. När vi tvättade Zorro började det ösa ner så den sista bilden är för att visa hur blöt jag var när vi kom in.                                                                                                                                  

Av Emma - 26 september 2011 17:55

Hej:)

I dag blir det bilder på mina nya Converse, mina nya sporrar som jag ska ha när jag rider på ridskolan och mitt snygga blå luddgrmskaft. Det blir också en bild på Simba, hästen som jag red på ridskolan i torsdags. I dag har vi i alla fall studiedag. Såå skönt!!!

Bilderna kommer här:

         

Här är Simba!!

Hejdå!!!  

Av Emma - 17 september 2011 18:26

Hej!!!

I dag ska ni få lite bilder på min kamera (och mig). Tre bilder tagna med pappas kamera och tre har jag tagit på speglen. Coola blixt efekter blev det.... Här är dom: (visst är min kamera bara SÅÅÅÅÅÅÅÅÅ snygg!!!!!!!???!!!!!!)


            Kram kram....

Av Emma - 17 september 2011 18:17

Jippii!!!! Morotsrekod!!!! Den största moroten som någonsin har växt upp i mitt lilla trädgårdsland. Har du klart en bild på den - för det är ju det bloggen är till för, visa dagarna i bild:)


  Här är den!!!!

Kram karm....

Av Emma - 10 september 2011 17:25

Hej!! 

Var ute och fotade hästarna (en Wilma bild) i morse.  Här är resultatet:
 

Hästarna ska få ett äpple var.

      Zorro äter sitt äpple.

Kiwi äter sitt äpple.

                           

Emilio och hans äpple.

             

 

 

   

Presentation


Här kan ni följa mig och mina hästar Emilio och Diara på vår resa mot toppen!

En längre presentation om oss hittar du om du klickar på "Visa Presentation" här nedan.

Kontakt: emmaochemilio@gmail.com

Fråga mig

20 besvarade frågor

ZorroJumps

ZorroJumps är hinderföretaget som vår familj ligger bakom. Vår företagsidé är att hinder inte ska behöva vara så dyra och därför består vårt sortiment av kvalitetshinder i metall till ett lågt pris.

Se alla våra produkter på vår hemsida: www.zorrojumps.n.nu

 

Omröstning

Vem av mina hästar gillar ni bäst?
 Emilio
 Kiwi
 Zorro
 Diara

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar


Skapa flashcards