Stangen

Alla inlägg under oktober 2011

Av Emma - 30 oktober 2011 20:15

Heej, Här kommer en rolig bild:

Och för ni som inte fattar har jag förtydligat mig lite på nästa bild:

Hahahahahahahahaha, sååå bäst!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Kram på er:) 

   


Av Emma - 30 oktober 2011 19:57

Blir ett kort inlägg med en NY bild på Wilma idag:

Hejdå:) 


Av Emma - 30 oktober 2011 19:55

Heej red Emilio i går på banan och mamma fotade lite på oss och så fottade jag lite på Stangen och mig i stallet sen, här är dom:

                                                                             

Det var en redig bildbomb va? Hahaha jag hade ju lovat er färska bilder på Little Maijle. 

Hejdå:)  

Av Emma - 29 oktober 2011 10:49

Heej!! Jag har börjat använda min rosa luddjacka som jag fick i julklapp förra året nu. Den är såå mjuk och gosig. Här är några bilder på när jag har på mig den:

       

Det är ett hästmärke på!!!!!


När jag tog bilderna regnade det ute (det gör det inte nu) och jag var så trött på vädret så jag tog en bild igenom toafönstret det blev sådär... 

 

Vi hade engelska läxa så jag tog bild på det också:

   

"This is me!" betyder typ "Det här är jag!"

Nu är det i alla fall äntligen höstlov!!!

Kram Emma!

Av Emma - 29 oktober 2011 10:45

I torsdags red jag Pakita på ridskolan:D Hon är svart och jättesöt. Värsta raketen. Nu har jag två favohästar - Peggy och Pakita!!! Hittade tyvärr ingen bild på Pakita efeter som hon är ganska ny på ridskolan. Men ni ska veta att hon är sjukt sööt!! Det blir en bild på Emilio i stället:)

Hejdå;) 


Av Emma - 29 oktober 2011 10:39

Tja!! Jag har fått en ny skitcool keps av pappa. Det är en Mulle häst på och så står det Emilio. Hurra!!! Här är några bilder:

           

Hejdå;) 


Av Emma - 29 oktober 2011 09:51

Heej förföra torsdagen red jag Valle på ridskolan det gick ganska bra. Vi red Dressyr. Här är en bild på Valle:

Hejdå   


Av Emma - 22 oktober 2011 14:43

Heej!!! 

Nu är Anna äntligen här 

En bild på oss:

               Hejdå, kram kram......

Presentation


Här kan ni följa mig och mina hästar Emilio och Diara på vår resa mot toppen!

En längre presentation om oss hittar du om du klickar på "Visa Presentation" här nedan.

Kontakt: emmaochemilio@gmail.com

Fråga mig

20 besvarade frågor

ZorroJumps

ZorroJumps är hinderföretaget som vår familj ligger bakom. Vår företagsidé är att hinder inte ska behöva vara så dyra och därför består vårt sortiment av kvalitetshinder i metall till ett lågt pris.

Se alla våra produkter på vår hemsida: www.zorrojumps.n.nu

 

Omröstning

Vem av mina hästar gillar ni bäst?
 Emilio
 Kiwi
 Zorro
 Diara

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar


Skapa flashcards