Stangen

Alla inlägg den 6 juli 2012

Av Emma - 6 juli 2012 17:24

I går vid ca 2 tiden anlände min nya häst - Zeus. Han är såå sööt. Har inte berättat att han skulle komma tidigare för tänkte att nu skulle få en liten överraskning. I dag red jag för första gången här. Han var jättemysig och busig för han bockade ganska mycket. Vi testade att 30 cm skutt också och han sköte sig fint:)


Snabbinfo om honom:

Namn: Zeus II

Smeknamn: Zeusis, Zeusegubben (kommer nog att bli många fler sen)

Född: Den 26 April 2003

Kön: Vallack

Färg: Brun

Ras: New Forest

Mankhöjd: 138,5 cm

Kategori: C-ponny

Tecken: Vit kota höger bak, Vit kronrand vänster bak (tror jag) 

u. Värends Sorella II

e. Lunnalyckans Tacado

Temperament: Pigg, busig, hoppglad

Övrigt: Min drömhäst!


Tre bilder:

     

Presentation


Här kan ni följa mig och mina hästar Emilio och Diara på vår resa mot toppen!

En längre presentation om oss hittar du om du klickar på "Visa Presentation" här nedan.

Kontakt: emmaochemilio@gmail.com

Fråga mig

20 besvarade frågor

ZorroJumps

ZorroJumps är hinderföretaget som vår familj ligger bakom. Vår företagsidé är att hinder inte ska behöva vara så dyra och därför består vårt sortiment av kvalitetshinder i metall till ett lågt pris.

Se alla våra produkter på vår hemsida: www.zorrojumps.n.nu

 

Omröstning

Vem av mina hästar gillar ni bäst?
 Emilio
 Kiwi
 Zorro
 Diara

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards