Stangen

Alla inlägg den 10 juni 2013

Av Emma - 10 juni 2013 20:35

En hel vecka har gått och jag har inte hunnit blogga. Sorry:( Men det har hänt massor av spännande saker. Looka in:

Måndag: Red Emilio och Zorro, båda var duktiga

Tisdag: Red Kiwi i skogen och hon var super mysig

Onsdag: Skolresa till Liseberg. Alla utom jag tyckte att det var kul. Åkte i alla fall Flum Ride, Kolorado, Uppskjutet, Hang-hai och Uppsvinget (det värsta jag gjort i hela mitt liv). Vi kom hem vid halv ett på natten...

Torsdag: Sveriges nationaldag! Vi hade ledigt! Red Kiwi, uteritt. Sen badade jag eftersom det var grymt varmt. Sedan blev en stor dröm uppfylld. Ni kanske inte tycker att det är märkvärdigt men jag har drömt om det i hela mitt liv! Jag badade med Emilio!!!!!! Han var jättepussig och gick i om jag gick i först och mamma drev det spöt bakifrån. Sedan fick jag hoppa upp i vattnet för gjorde jag det på land så vägrade han gå i. Vi stod med vatten upp till hans mage. Bild där nere:

Fredag: Klämdag och ledigt!!!! Red Zorro och Emilio i skogen. Sedan tvättade vi Emilio och jag gick en promenad med honom och träffade Eve som jag inte sätt på ett halvår p.g.a att hon åkt och jobbat i Australien.

Lördag: Skrev provet till grönt kort. Klarade provet med god margenal. Red Zorro ihop med mamma och Kiwi i skogen. Han var okej.

Söndag: Hoppade vattenmatta med Emilio och Kiwi för första gången. Kiwi var livrädd och jag fick tvinga över henne. Hon hoppade jättestort över. Emilio struntade helt i att det var en vattenmatta under och klev till och med på den eftersom han inte orkade lyfta på hovarna och hoppa över. Bilder:

I dag: Red Zorro på banan, dressyr. Han var duktig men lite sprallig.

     

Fler bilder på hoppningen (Emilio & Kiwi), Zorro & Kiwi i hagen, Badningen med Emilio och när Emilio tvättas kommer...

Presentation


Här kan ni följa mig och mina hästar Emilio och Diara på vår resa mot toppen!

En längre presentation om oss hittar du om du klickar på "Visa Presentation" här nedan.

Kontakt: emmaochemilio@gmail.com

Fråga mig

20 besvarade frågor

ZorroJumps

ZorroJumps är hinderföretaget som vår familj ligger bakom. Vår företagsidé är att hinder inte ska behöva vara så dyra och därför består vårt sortiment av kvalitetshinder i metall till ett lågt pris.

Se alla våra produkter på vår hemsida: www.zorrojumps.n.nu

 

Omröstning

Vem av mina hästar gillar ni bäst?
 Emilio
 Kiwi
 Zorro
 Diara

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28
29
30
<<< Juni 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards