Stangen

Alla inlägg den 15 juni 2013

Av Emma - 15 juni 2013 20:05

                                                                 

Av Emma - 15 juni 2013 18:55

                                         

Av Emma - 15 juni 2013 18:54

                                   

Av Emma - 15 juni 2013 18:51

Kiwi har skavt i något so gör att hon har fått ett stort sår i pannan. Vi smörjer in det med vit salva. Så om någon undrar är det därför som hon helt plötsligt har fått en vit stjärn  

                                                               

Av Emma - 15 juni 2013 18:48

Vi hoppade bana på 60 cm med 5 hinder och 8 språng. Är nöjd även om det gick väl fort och blev ganska många stopp. Film på den enda felfria rundan:

Av Emma - 15 juni 2013 18:40

Ja, nu är det sommarlov!!!! Underbart!! Lite bilder från skolavslutningen kommer snart... Smakprov här nedan. I går efter skolavslutningen hoppade jag bana med Kiwi, 60 cm, 5 hinder, 8 språng, mer i hoppavsnittet. I dag har jag hoppat samma bana med Zorro. Han var jätteduktig!!! Fast bäst var nog Maijlisen som jag oxå hoppade banan med (dock 40 cm). Han var jättefin. Inte så pigg men väldigt pigg för att vara Emilio på banan. För att vara snäll och för att vara lite bekväm så lät jag honom trava på transportsträckorna och fattade galopp mot varje hinder. Han hoppade jättefin!!!♥♥♥Stolt♥♥♥

Jag, Cajsa och Wilda:

 

Presentation


Här kan ni följa mig och mina hästar Emilio och Diara på vår resa mot toppen!

En längre presentation om oss hittar du om du klickar på "Visa Presentation" här nedan.

Kontakt: emmaochemilio@gmail.com

Fråga mig

20 besvarade frågor

ZorroJumps

ZorroJumps är hinderföretaget som vår familj ligger bakom. Vår företagsidé är att hinder inte ska behöva vara så dyra och därför består vårt sortiment av kvalitetshinder i metall till ett lågt pris.

Se alla våra produkter på vår hemsida: www.zorrojumps.n.nu

 

Omröstning

Vem av mina hästar gillar ni bäst?
 Emilio
 Kiwi
 Zorro
 Diara

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28
29
30
<<< Juni 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards