Stangen

Alla inlägg den 15 juni 2020

Av Emma - 15 juni 2020 19:52

I morse var jag med Camilla på öppen bana och hoppade med Tompa. Var första gången jag var iväg och hoppade honom någon annanstans och det var superkul! Vi började med att hoppa fram på lite låga hinder och hoppade sedan en bana på ca 1m med 12 hinder. Jag fick en väldigt härlig känsla och Tompa har sån power i sina språng! 

Sedan red vi även en sväng i skogen och då hade jag Quicken som skötte sig fint. 

Här hemma har jag longerat en ganska seg Emilio och ridit ut på Zorro. Zorro kändes förvånandsvärt fin vilket jag tror beror på att jag ridit dressyr på honom två dagar på raken nu. Mjuk och fin i munnen. Lite mer tempo hade varit bra bara. Till sist joggade jag även så var en aktiv och väldigt rolig dag.

Bild från i morse:

 

Presentation


Här kan ni följa mig och mina hästar Emilio och Diara på vår resa mot toppen!

En längre presentation om oss hittar du om du klickar på "Visa Presentation" här nedan.

Kontakt: emmaochemilio@gmail.com

Fråga mig

20 besvarade frågor

ZorroJumps

ZorroJumps är hinderföretaget som vår familj ligger bakom. Vår företagsidé är att hinder inte ska behöva vara så dyra och därför består vårt sortiment av kvalitetshinder i metall till ett lågt pris.

Se alla våra produkter på vår hemsida: www.zorrojumps.n.nu

 

Omröstning

Vem av mina hästar gillar ni bäst?
 Emilio
 Kiwi
 Zorro
 Diara

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6
7
8 9
10
11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22
23
24
25 26 27 28
29 30
<<< Juni 2020 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards