Stangen

Alla inlägg den 20 juli 2020

Av Emma - 20 juli 2020 18:56

I går red jag och Amanda ut på Diara och Quicken på morgonen. Diara var ganska pigg men också ganska tittig vilket gjorde det lite oharmoniskt. Sedan longerade jag en pigg Emilio på banan. Egentligen skulle han ridits men tyckte att det var lite för varmt (26 grader) så blev ryttarfritt istället. Sedan bakade jag och Amanda tårta till hennes födelsedagskalas som är i dag vilket tog i princip hela eftermiddagen. På kvällen firade vi Zorros födelsedag med morotstårta och sång. <3

     


I dag red vi ut på Zorro och Tompa på morgonen. Jag hade Zorro och han var fantastiskt fin! Mjuk och lyhörd, kan inte vara mer nöjd. Sedan gjorde vi klart det sista på Amandas 17-års tårta. Förutom detta har har gått promenad med mamma och tränat. En ganska lugn och skön måndag men betydligt mer sol är det såg ut att bli i morse, haha. 

 

Presentation


Här kan ni följa mig och mina hästar Emilio och Diara på vår resa mot toppen!

En längre presentation om oss hittar du om du klickar på "Visa Presentation" här nedan.

Kontakt: emmaochemilio@gmail.com

Fråga mig

20 besvarade frågor

ZorroJumps

ZorroJumps är hinderföretaget som vår familj ligger bakom. Vår företagsidé är att hinder inte ska behöva vara så dyra och därför består vårt sortiment av kvalitetshinder i metall till ett lågt pris.

Se alla våra produkter på vår hemsida: www.zorrojumps.n.nu

 

Omröstning

Vem av mina hästar gillar ni bäst?
 Emilio
 Kiwi
 Zorro
 Diara

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3 4 5
6 7 8 9 10
11
12
13
14
15 16
17
18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Juli 2020 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards