Stangen

Alla inlägg den 13 september 2021

Av Emma - 13 september 2021 11:53

Bara två veckor till tentan i dag så pluggandet är i full gång. I går tränade jag på morgonen och sedan åkte jag till Camilla och red Tompa en sväng i skogen. Vi prickade in precis mellan regnskurarna så det var riktigt tursamt. Han var jättefin att rida, pigg och lyhörd. Jag fick även träffa Luddes halvsyster Nellie för första gången. Hon ska ridas in nu i höst så blir kul att följa hennes resa. Ludde har ju blivit en riktig superhäst som ska gå unghäst VM nästa vecka. Så kul!

På eftermiddagen gick jag med Molly samt red Diara ihop med Amanda & Zorro. Hon var jättepigg men ändå fin. Märks att hon gått några gånger mer kontinuerligt på banan nu. 


I dag var det bara Emilio som skulle ha motion så gick en sväng med honom på morgonen. Förutom det blir det nästan skola och plugg till 100%. En tråkig men välbehövlig dag. 


Nellie:
 

Presentation


Här kan ni följa mig och mina hästar Emilio och Diara på vår resa mot toppen!

En längre presentation om oss hittar du om du klickar på "Visa Presentation" här nedan.

Kontakt: emmaochemilio@gmail.com

Fråga mig

20 besvarade frågor

ZorroJumps

ZorroJumps är hinderföretaget som vår familj ligger bakom. Vår företagsidé är att hinder inte ska behöva vara så dyra och därför består vårt sortiment av kvalitetshinder i metall till ett lågt pris.

Se alla våra produkter på vår hemsida: www.zorrojumps.n.nu

 

Omröstning

Vem av mina hästar gillar ni bäst?
 Emilio
 Kiwi
 Zorro
 Diara

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2021 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards