Stangen

Alla inlägg den 21 juli 2022

Av Emma - 21 juli 2022 22:15

Nu har det varit två riktigt varma dagar. 31 igår och 36 i dag!
I går red jag både Diara och Zorro i skogen på morgonen. De var duktiga och hade inte hunnit bli så varmt än. Sen cyklade jag och red Havanna. Jobbade med att ge lugna tydligen hjälper så hon inte skulle bli stressad. Ställa utåt på långsidorna och sen en 10-meters volt på mitten fungerade väldigt bra. Hon blev superfin! Cyklade sedan vidare till Bailey och red sista passet inför fredagens welsh SM. Han var galet fin trots värmen - så nöjd! Väl hemma igen blev det bad i sjön.

I dag red jag ett dressyrpass på Diara innan det hunnit bli för varmt. Hon var lite framtung men ändå fin. Sen träning och badx2. Har även bakat vaniljhjärtan och ridit och badat med Zorro, något han tyckte var väldigt kul.

Presentation


Här kan ni följa mig och mina hästar Emilio och Diara på vår resa mot toppen!

En längre presentation om oss hittar du om du klickar på "Visa Presentation" här nedan.

Kontakt: emmaochemilio@gmail.com

Fråga mig

20 besvarade frågor

ZorroJumps

ZorroJumps är hinderföretaget som vår familj ligger bakom. Vår företagsidé är att hinder inte ska behöva vara så dyra och därför består vårt sortiment av kvalitetshinder i metall till ett lågt pris.

Se alla våra produkter på vår hemsida: www.zorrojumps.n.nu

 

Omröstning

Vem av mina hästar gillar ni bäst?
 Emilio
 Kiwi
 Zorro
 Diara

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13 14 15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2022 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards