Stangen

Direktlänk till inlägg 12 juni 2024

Duktig bebis

Av Emma - Onsdag 12 juni 18:31

I går red jag först Zorro en tur i skogen. Han var väldigt tittig och spänd, förvärrad över att behöva lämna sina två tjejer hemma, haha. Sedan red jag och mamma ut på Juni och Diara. Juni var superpigg men väldigt snäll som alltid. Förutom det gick jag med Molly, tränade och städade i ordning det sista efter flytten.


I dag var jag och mamma på stan på morgonen och när vi kom hem var det dags för Junis första ensamma uteritt - och hon var så duktig! Hur lugn och världsvan som helst och kändes super! Så glad över att hon har så mjuk och positiv mentalitet! Efter lunch bar jag in två pallar med spånpellets i stallet och sen åkte jag till Camilla och hjälpte henne med inridningen av Klara innan jag red ett dressyrpass på Campari. Nu blir det en lugn kväll.


Bilder från i dag:

       

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emma - Söndag 23 juni 16:24

I går red jag Juni i skogen på morgonen. Hon var väldigt pigg men gjorde superfina galoppfattningar. Sedan var jag hos Camilla och red Clara och Nellie. Clara galopperade själv med ryttare för första gången och skrittade även över bommar - så duktig!...

Av Emma - Fredag 21 juni 19:45

Hoppas att ni har haft en fin midsommarafton! Jag startade som alltid min med en midsommarritt barbacka tidigt på morgonen medan naturen vaknar. Är så mysigt. I år var det Diara som fick hänga med och hon var lite trött men duktig. Sen red jag ett dr...

Av Emma - Fredag 21 juni 16:30

Av Emma - Torsdag 20 juni 19:43


I går var det bara Juni som reds här hemma och blev en lugn tur i skogen. Sedan var jag och mamma på fika hos mormor och morfar och väl hemma igen kom Camilla och skodde Juni. Sen åkte jag med henne ner och red Clara och Nellie. Clara går att rida he...

Av Emma - Tisdag 18 juni 19:30

I går var det Diara och Zorro som skulle ridas. De gick varsin tur i skogen och skötte sig fint. I dag fick Juni en tur i skogen och Diara ett dressyrpass. Jobbade på lösgjordeheten och galopperna och hon kändes ganska så fin på slutet. Förutom det...

Presentation


Här kan ni följa mig och mina hästar Emilio och Diara på vår resa mot toppen!

En längre presentation om oss hittar du om du klickar på "Visa Presentation" här nedan.

Kontakt: emmaochemilio@gmail.com

Fråga mig

20 besvarade frågor

ZorroJumps

ZorroJumps är hinderföretaget som vår familj ligger bakom. Vår företagsidé är att hinder inte ska behöva vara så dyra och därför består vårt sortiment av kvalitetshinder i metall till ett lågt pris.

Se alla våra produkter på vår hemsida: www.zorrojumps.n.nu

 

Omröstning

Vem av mina hästar gillar ni bäst?
 Emilio
 Kiwi
 Zorro
 Diara

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5 6 7 8 9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2024
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards