Stangen

Alla inlägg under oktober 2011

Av Emma - 19 oktober 2011 17:03

Heej...

Dessa prov och läxor har aldrig slut. Längtar såå till Höstlovet. Denna vecka har vi tre prov och två läxor.

Prov:

Landskapen

Engelaska

NO

Läxor:

Svenska

Matte


I dag blir det därför två tråkiga bilder - en på min Matte-läxbok och en på mitt NO-häfte.

    Hejdå och ha det så kul i rengnet.  snart är det så mycket så att man får simma ute! Haha! 

Av Emma - 18 oktober 2011 17:06

Heej

I torsdags på ridskolan red jag Peggy. Hon är 26 år. Hon är min nya favohäst. Men när jag hade ridit så ståd hon och flåsade i boxen och ville inte ha sitt äpple (så Ekonom fick det). Jag vet inte vad det är med lilla Peggy men jag hoppas att det inte är något farligt. Mamma sa att hon tror att Peggy har hjärtfel!!  I såna fall borde dom inte låta henne gå med på lektionerna.

Här är en bild på henne:

Kram Emma:) 

   

Av Emma - 18 oktober 2011 17:03

Sorry att jag inte har skrivet så mycket men i dag kommer i alla fall några bilder till er!!!! Hade inget att fota på för det regnar ute så det blir lite blandat:

     

Hejdå:)

Av Emma - 18 oktober 2011 16:58

Heej

Vi har nu tagit in studsmattan så nu hoppar jag på höskullen:) I söndags så var pappa med och tog några bilder på mig samt två filmer. En film där jag kraschar in i nätet och en när jag hoppar felfritt. Den när jag hoppar felfritt gick tyvärr inte att ladda upp till bloggen av någon okänd anledning. Grrrrrr!!!!!! Men ni får i alla fall den filmen då jag kraschar in i nätet och alla bilderna:)

                                  Och här är fimlen:


  Hejdå:)

Av Emma - 7 oktober 2011 17:23

Här är bilder ifrån när Cajsa följde med mig till ridskolan och jag red Millan. Det var rätt längesen men jag har glömt att ladda upp bilderna. Men här är dom:

                        Hejdå:) Ska rida Stangen nu:)

Av Emma - 7 oktober 2011 16:43

Jag fick rida Isita på ridskolan i går!!!!! Hurra!! Vi hoppade kombination:) Det var jättekul:) I dag blir det en bild på Isita och en på mig när jag hoppar på Emilio. (ny header kommer snart)

Hejdå:)

Av Emma - 1 oktober 2011 19:44

Vi hade dressyr i torsdags och jag red ett sto som hette Wimmy. Jag tycker att Wimmy är ett killnamn. men men....

Här är två bilder på henne:

 

Hejdå;) 


Av Emma - 1 oktober 2011 19:39

Haha ja jag vet!!! Jag trillade av två gånger i dag!

Ena gången så bockade Emilio av mig på fältet och galopperade hem. Andra gången var när jag skulle sitta upp på banan. Då kastade han sig åt sidan så att jag dök ner på andra sidan igen.  HAHAHA Värsta komedin!!!

Här är i alla fall lite bilder från i kväll när jag hade en låtsas tävling. Alltså att jag tog min rosett och låsades tävla och vinna den:)

                      Hejdå:)

Presentation


Här kan ni följa mig och mina hästar Emilio och Diara på vår resa mot toppen!

En längre presentation om oss hittar du om du klickar på "Visa Presentation" här nedan.

Kontakt: emmaochemilio@gmail.com

Fråga mig

20 besvarade frågor

ZorroJumps

ZorroJumps är hinderföretaget som vår familj ligger bakom. Vår företagsidé är att hinder inte ska behöva vara så dyra och därför består vårt sortiment av kvalitetshinder i metall till ett lågt pris.

Se alla våra produkter på vår hemsida: www.zorrojumps.n.nu

 

Omröstning

Vem av mina hästar gillar ni bäst?
 Emilio
 Kiwi
 Zorro
 Diara

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards