Stangen

Alla inlägg den 27 juni 2011

Av Emma - 27 juni 2011 12:21

IDAG FYLLER JAG ÅR!!! HURRA FÖR MIG!!!

I går hade jag kalas och fick: en kläning, en lila jacka, två böcker, en polkagris och en fuxfärgade modellhäst av det tyska märket Schleich. Dessa hästar är väldigt naturtrogna. Jag har döpt henne till Cindy bara för att flickan i en utav böckerna jag fick heter det.

I morse fick jag presenter på sängen kl kvart i sju innan pappa åkte till jobbet. Jag fick: Klaraboken Klara, färdiga, gå, En blå grimma med glitterblommor på till Maijl, ett hästpussel med 500 bitar och ett bar vinröda/mörkrosa solbrillor.

I kväll kommer jag att få ett till, det är stort och mjukt. Känns som ett regntäcke men jag har redan ett så jag tror inte att det är ett sånt.

(Det var ett jättesött Mulleschbrak!!)

Nu leker jag med Cajsa. Av henne fick jag ett jättesött rosaluddigt grimmskaft!!!!

Jag längtar såå till den sista Twiligtfilmen kommer ut!!!!

Puss på er!!

Kram Emma!!

      Kram på er!!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Här kan ni följa mig och mina hästar Emilio och Diara på vår resa mot toppen!

En längre presentation om oss hittar du om du klickar på "Visa Presentation" här nedan.

Kontakt: emmaochemilio@gmail.com

Fråga mig

20 besvarade frågor

ZorroJumps

ZorroJumps är hinderföretaget som vår familj ligger bakom. Vår företagsidé är att hinder inte ska behöva vara så dyra och därför består vårt sortiment av kvalitetshinder i metall till ett lågt pris.

Se alla våra produkter på vår hemsida: www.zorrojumps.n.nu

 

Omröstning

Vem av mina hästar gillar ni bäst?
 Emilio
 Kiwi
 Zorro
 Diara

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards