Stangen

Alla inlägg under december 2012

Av Emma - 9 december 2012 18:33

I fredags följde Cajsa med mig hem och vi tolkade med Emilio. Gick super fast vi trillade ur pulkan nästan hela tiden. I går övade jag först Lucia i kykan och sen Red jag Kiwi ihop med pappa, gtick jättebra, hon var pigg. Sen red jag Emilio barbacka och galoppade i snön. När vi var på väg hem möte vi Carina som inte kom förbi ljusslingan vår granne lagt på en sten så jag och Emilio fick följa med henne som två sällskaps kaniner hela hennes skrittur. Vi ska rida ihop i min igen. I dag red jag Kiwan på morgonen, gick super. Sen var det Lucia i kykan Jag sjöng duett med Felicia och läste en dikt. Det var jättemysigt men lite scary som alltid med levade ljus.

Bild från förra årets Lucia:

       

Av Emma - 4 december 2012 17:31

På lördagen red jag Kíwan i skogen. Det var jättemysigt och Kiwi var pigg och härlig. Fast vi var fulla av snö när vi kom tillbaks. På söndagen red jag och pappa ut på Emilio och Zollo. Vi gick en jakthund efter oss som bet Maijl i svansen:( Annars har det inte hänt något spännande. Men vi har fått mer snö!!!!! På fredag ska Cajsa följa med mig hem och så ska vi TOLKA!!! MED MAIJL!!!♥

   

Presentation


Här kan ni följa mig och mina hästar Emilio och Diara på vår resa mot toppen!

En längre presentation om oss hittar du om du klickar på "Visa Presentation" här nedan.

Kontakt: emmaochemilio@gmail.com

Fråga mig

20 besvarade frågor

ZorroJumps

ZorroJumps är hinderföretaget som vår familj ligger bakom. Vår företagsidé är att hinder inte ska behöva vara så dyra och därför består vårt sortiment av kvalitetshinder i metall till ett lågt pris.

Se alla våra produkter på vår hemsida: www.zorrojumps.n.nu

 

Omröstning

Vem av mina hästar gillar ni bäst?
 Emilio
 Kiwi
 Zorro
 Diara

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards