Stangen

Alla inlägg den 10 september 2013

Av Emma - 10 september 2013 14:46

I går red jag först en sväng barbacka på Emilio och sedan red jag och mamma barbacka på Zorro & Kiwi. Alla var duktiga och ganska pigga.

I dag har vi orgenterat på IKHP. Inte så bra för min fot men man var tvungen för att få godkänt i Idrott. Jag och Cajsa hittade 17 av 21 kontroller under maxtiden 90 min. Fast sen kom problemet. När det var 5 min kvar innan vår klass skulle samlas gissade vi åt vilket håll hem var och gissade självklart fel. Vi gick vilse och kom hem 30 min efter dom andra.... Hehehe, men jag är glad att vi över huvud taget hittade hem.      

Fail bild från November 2011:

Presentation


Här kan ni följa mig och mina hästar Emilio och Diara på vår resa mot toppen!

En längre presentation om oss hittar du om du klickar på "Visa Presentation" här nedan.

Kontakt: emmaochemilio@gmail.com

Fråga mig

20 besvarade frågor

ZorroJumps

ZorroJumps är hinderföretaget som vår familj ligger bakom. Vår företagsidé är att hinder inte ska behöva vara så dyra och därför består vårt sortiment av kvalitetshinder i metall till ett lågt pris.

Se alla våra produkter på vår hemsida: www.zorrojumps.n.nu

 

Omröstning

Vem av mina hästar gillar ni bäst?
 Emilio
 Kiwi
 Zorro
 Diara

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27 28
29
30
<<< September 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards